» صفحه اصلی » دست نشان: سپاهان کم‌ترین موقعیت را داشت/عمق دفاع حریف را نشانه گرفتیم
صفحه اصلی

دست نشان: سپاهان کم‌ترین موقعیت را داشت/عمق دفاع حریف را نشانه گرفتیم

۲۱ مرداد ۹۵ 1۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از خوشحالی مردم آبادان خوشحالم چرا که تیم را حمایت کردند و تمام زحمات تیم ما به عشق آبادان و خوزستان است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان تیم بزرگ و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است، عنوان کرد: با تغییرات و خریدهایی که انجام داد بسیار جان گرفت و دارای بازی و فیزیک بسیار خوبی شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه می‌دانستیم که آنها نمی‌توانند به پشت دفاع ما بیایند، اظهار داشت: در بازی قبلی پیروزی ما در سایه بزرگی استقلال محو شد و کسی توانایی‌های ما را ندید و ضعف‌های استقلال مطرح شد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه امروز خوشحالیم که این پیروزی را تکرار کردیم، گفت: امروز سپاهان کمترین موقعیت را داشت و فقط یک موقعیت کامل به دست آورد و توانستیم از فضایی که برای ما ایجاد شد بیشترین استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: بچه‌های ما در نیمه اول دیر باور کردند که برای پیروزی آمده‌اند اما در نیمه دوم به این باور رسیدند و توانستیم گل بزنیم و اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم یک موقعیت دیگر را هم خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: چون می‌خواستیم به بچه‌ها شهامت پیروزی را بدهیم با ۲ مهاجم ثابت بازی کردیم تا عمق دفاع حریف را نشانه گرفته باشیم.

دست‌نشان عنوان کرد: ۳ دقیقه قبل از اینکه گل بزنیم تغییری در دفاع تیم دادیم که این تغییر ۳ دقیقه بعد باعث گل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید