» اجتماعی » نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» رونمایی می‌شود+ پوستر
اجتماعی

نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» رونمایی می‌شود+ پوستر

۲۴ مرداد ۹۵ 1۰19

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، آئین رونمایی از نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و خوانندگی حسین حقیقی چهارشنبه ۲۷ مردادماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور هنرمندان و مسئولین ساعت ۱۸ عصر در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. امروز از پوستر این اثر رونمایی به عمل آمد.

این نماهنگ که قسمت دوم نماهنگ معروف «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین نفس» است نظیر قسمت نخست آن، داستان گروهی جوان انقلابی است که این بار در حاشیه یک روز گرم در خلیج‌فارس، دست به کاری خارق‌العاده می‌زنند. این نماهنگ روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.

«ایستاده‌ایم ۲» که تولید آن بیش از ۲ سال زمان برده است، از جلوه‌های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه‌ای برخوردار است که تماماً توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است و همین کار تولید آن را طولانی کرد.

 نماهنگ معروف «ایستاده‌ایم ۱» ۳ سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت.

عوامل نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» عبارت‌اند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدباقر مفیدی‌کیا، تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، شاعر: محسن رضوانی، آهنگساز و تنظیم‌کننده: امید روشن بین، خواننده: حسین حقیقی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مهدی علیپور، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: جواد مطوری، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید