» صفحه اصلی » اسماعیل‌نژاد: اگر اجازه بدهند، فردا ۲ فینالیست خواهیم داشت/ برای شکست اخلاقی برنامه‌ریزی کرده بودند
صفحه اصلی

اسماعیل‌نژاد: اگر اجازه بدهند، فردا ۲ فینالیست خواهیم داشت/ برای شکست اخلاقی برنامه‌ریزی کرده بودند

۲۶ مرداد ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد درباره عملکرد حبیب الله اخلاقی و بشیر باباجان زاده اظهار داشت: باباجان‌زاده می‌توانست بهتر کار کند و نتیجه بهتری بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و کادر فنی و شخص محمد بنا از عملکرد او راضی نیست.

وی درباره اخلاقی عنوان کرد: کشتی حبیب برای همه شناخته شده است و حریفان آنالیز خوبی از او داشتند. اخلاقی آخرین سال ورزش قهرمانی‌اش را پشت سر گذاشت. می‌گویند المپیک جای باتجربه‌هاست و میدان تجربه‌اندوزی نیست اما گاهی اوقات باید به جوان ها میدان داد تا تجربه کسب کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: در وزن ۸۵ کیلوگرم نظر بنا تا آخرین روزها روی طاهری بود اما در نهایت اخلاقی انتخاب شد و در المپیک شرکت کرد.

اسماعیل‌نژاد با اشاره به قضاوت داوران تصریح کرد: در رقابت با طهماسبی ابتدا به او و سپس به اخلاقی اخطار دادند و اگر حبیب امتیاز نمی‌گرفت یک بر یک او را بازنده می‌کردند. این موضوع برنامه‌ریزی شده بود و در کشتی نماینده آلمان هم دیده شد.

وی اظهار داشت: کادر فنی فعلی برای المپیک لندن ۴ سال زمان داشتند اما در این دوره ۱۰ ماه فرصت در اختیار ما بود. در این مدت در سنگین وزن اتفاقاتی رخ داد و در نهایت باباجان زاده انتخاب شد که او هم عملکرد خوبی نداشت.

مربی تیم ملی فرنگی درباره قرعه امید نوروزی و قاسم رضایی گفت: شرایط خوب است و مطمئنا فردا نتیجه می گیریم. البته اگر اجازه دهند هر دو نماینده ما فردا در فینال حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید