» سیاسی » بیش از ۶۰ میلیارد دلار از روسیه آمده/زمینه‌ سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده است
سیاسی

بیش از ۶۰ میلیارد دلار از روسیه آمده/زمینه‌ سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده است

۸ شهریور ۹۵ 0۰27

[ad_1]

به گزارش گروه پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۸ شهریورماه) در سفیر یک روزه عازم شهرستان گلپایگان شد و پس از ورود به این شهر در گلزار شهدای گلپایگان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان گلپایگان حضور یافت و طی سخنانی اظهار کرد: گلپایگان شهری است که پشتوانه فرهنگی و مرجعیتی بزرگی دارد و مرجعیت بزرگی مانند آیت‌الله صافی گلپایگانی متعلق به این شهر هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث سد مخزنی کوچری، بیان کرد: دولتهایی آمدند و رفتند اما پروژه احداث سد کوچری همچنان باقی بود که با تلاش دولت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) احداث این سد به سرانجام رسید و این موضوع فضای کار را برای آینده ایجاد می‌کند.

وی افزود: در آستانه برنامه تصویب برنامه ششم هستیم و اگر مطالعات پروژه‌هایی مانند راه آهن به اتمام برسد، می‌توانیم بودجه لازم را در برنامه ششم برای آنها در نظر بگیریم.

لاریجانی در ادامه گفت: کشور از یک شرایط نسبتاً سختی در حال عبور است، به ویژه اینکه پروژه‌های مختلفی در کشور معطل مانده است. با کمک خدا شرایط در حال تغییر است و زمینه‌هایی برای سرمایه‌گذاری نیز فراهم شده است.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: بیش از ۶۰ میلیارد دلار از کشورهای دیگر مانند روسیه آمده است که می توانیم از آنها در جهت آبادانی کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی باید از ظرفیت خطوط اعتباری استفاده کنند، گفت: توصیه می‌کنم جهت‌گیری مسئولان برای آبادانی شهرها استفاده از بخش خصوصی باشد و این نگاه‌ها به دولت نباشد، زیرا نه دولت توان آن را دارد و نه این موضوع به نفع مصلحت کشور است.

 لاریجانی در پایان گفت: امیدوارم از ظرفیتهای جدیدی که ایجاد شده، استفاده شود که این موضوع سبب آبادانی و جهش در شهر گلپایگان خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید