» صفحه اصلی » ماتئوس: بایرن شانس اول قهرمانی در اروپاست نه رئال و بارسا!
صفحه اصلی

ماتئوس: بایرن شانس اول قهرمانی در اروپاست نه رئال و بارسا!

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوتار ماتئوس که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ و ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ سابقه پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ را دارد، در یادداشتی برای روزنامه آلمانی «بیلد» نوشت: در مورد پپ گواردیولا من همیشه این حس را داشتم که او به‌دنبال این بود که ثابت کند می‌تواند سبک جدیدی از فوتبال را ابداع کند، اما چنین چیزی در مورد آنچلوتی رخ نخواهد داد. این مربی ایتالیایی نیاز به ثابت کردن خود ندارد و با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با میلان و رئال‌مادرید از اعتماد به نفس کافی برخوردار است. کارلتو دقیقاً می‌داند که باید از بازیکنانش در چه پستی استفاده کند تا بهترین کارایی را از آنها بگیرد.

وی با اشاره به مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا، یادداشت خود را اینگونه ادامه داد: در لیگ قهرمانان جزییات کوچک است که تفاوت را رقم می‌زنند، جایی که بایرنِ تحت‌هدایت پپ گواردیولا در هر سه فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب رقبایش شد. شاید ترکیب بایرن‌مونیخ این فصل با جدایی چند بازیکنش، کمی آب رفته باشد، اما با وجود آنچلوتی کیفیت بهتری به خود گرفته است.

ماتئوس گفت: بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تقابل با اتلتیکومادرید باید بهترین مهاجم آنها یعنی آنتوان گریزمان را مهار کند. نه‌تنها از دید یک آلمانی، بلکه از دید کلی به نظر بایرن‌مونیخ این فصل شانس اول قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان است و از این حیث شانس بیشتری نسبت به رئال‌‌مادرید و بارسلونا دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید