» صفحه اصلی » کلانتری: پیروزی مقابل فولاد به تیم ما کمک زیادی می‌کند/ برای ما دربی کرمان حساسیتی ندارد
صفحه اصلی

کلانتری: پیروزی مقابل فولاد به تیم ما کمک زیادی می‌کند/ برای ما دربی کرمان حساسیتی ندارد

۲۱ شهریور ۹۵ 0۰1

[ad_1]

علی کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی اخیر مس رفسنجان مقابل فولاد یزد که به پیروزی قاطع ۵ بر صفر تیم مس انجامید، اظهار داشت: بازیکنان ما به‌دلیل اینکه دو بازی قبلی خود در خانه را واگذار کرده بودند، استرس زیادی داشتند. ما هم سعی کردیم این استرس را از بازیکنان‌مان بگیریم تا راحت بازی کنند، ولی آنها بازهم تا دقیقه ۲۵ نتوانستند بازی خود را ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: فولاد نیز تیم محکم و دونده‌ای است، ولی تیم ما بعد از دقیقه ۲۵ به بازی مسلط شد و توانستیم در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم، سه گل را به حریف بزنیم. به جز این نیز موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم به تعداد گل‌های خود اضافه کنیم. این سه امتیاز و زدن پنج گل خیلی به تیم ما کمک می‌کند تا به شرایط خوب خود برسد.

سرمربی مس رفسنجان در پایان در مورد دیدار هفته آینده این تیم برابر مس کرمان گفت: بازی سختی در پیش داریم. ما اصلاً حساسیتی از این بابت که این دیدار دربی کرمان است نداریم. شرایط تیم ما از لحاظ روحی و روانی در مقایسه با مس کرمان که از امکانات و بودجه بیشتری هم نسبت به ما برخوردار است، بهتر است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید