» صفحه اصلی » میثاقیان: دیدار با پاراگ برای ما ۲ سر بُرد بود/ داور در اخراج من سخت‌گیرانه عمل کرد
صفحه اصلی

میثاقیان: دیدار با پاراگ برای ما ۲ سر بُرد بود/ داور در اخراج من سخت‌گیرانه عمل کرد

۸ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه بادران، اکبر میثاقیان پس از برتری تیمش مقابل پاراگ در مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: همه تیم‌ها باید به رقابت‌های جام حذفی احترام بگذارند و اینکه به راحتی انصراف بدهند، کار درستی نیست.

وی افزود: حضور در جام حذفی و بازی با پاراگ برای ما دو سر بُرد بود. اول اینکه باعث شد برای ادامه بازی‌های لیگ و به‌ویژه بازی با گل‌گهر سیرجان محک جدی بخوریم. دوم اینکه در این بازی از ۴۰ درصد بازیکنانی که در ترکیب همیشگی حضور داشتند، استفاده کردم و به بازیکنان جوان تیم که در لیگ بازی نکرده و یا کمتر بازی کرده بودند، میدان دادم.

«در دو جام حذفی و لیگ آزادگان مدعی خواهیم بود»،‌ وی با بیان این جمله در مورد اخراجش توسط داور دیدار بادران – پاراگ تصریح کرد: متأسفانه برخی داوران سلیقه‌ای عمل می‌کنند. در جریان بازی یک قدم از محوطه فنی بیرون آمدم و حواسم نبود، اما داور تصمیم سخت‌گیرانه‌ای گرفت و مرا اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتبال بادران درباره حریف تیمش در بازی امروز هم گفت: پاراگ تیم خوبی نشان داد و حریف دست و پا بسته‌ای نبود. حُسن جام حذفی این است که تیم‌های ضعیف‌تر بیش از توان خود مقابل تیم‌های قوی‌تر حاضر و برای آنها دردسرساز می‌شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید