» سیاسی » انتقاد از حقوق‌های ۲۰ میلیونی و استخدام‌های فامیلی در وزارت جهاد کشاورزی
سیاسی

انتقاد از حقوق‌های ۲۰ میلیونی و استخدام‌های فامیلی در وزارت جهاد کشاورزی

۱۳ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳ مهر) در جریان طرح سؤال خود از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره علت عدم کنترل قیمت شکر و تعطیلی اکثریت کارخانجات قندریزی، گفت: عدم کنترل قیمت شکر علاوه بر افزایش قیمت در بازار باعث تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن کارگران شده است.

وی با بیان به اینکه دولت با سیاستهای اشتباه که به سود رانتخواران است، باعث بیکاری تعداد زیادی کارگر شده است، خاطرنشان کرد: کارخانجات شکلات‌سازی که چند هزار نفر در آن اشتغال دارند، کارگران را به مرخصی اجباری می‌فرستند.

نماینده مردم ارومیه افزود: کدام زالو‌صفتان و رانت‌خواران به‌هنگام تعطیلی کارخانجات قند شکرهای وارداتی خود را فروختند، این ماشین های ۴-۵ میلیاردی در سطح شهر متعلق به همین رانتخواران است.

قاضی‌پور با انتقاد از ارائه آمارهای غلط از موجودی و قیمت شکر به مسئولان گفت: چرا مجوز انحصاری واردات شکر به دو نفر داده شده است؟ چرا اسم طرفهای قرارداد ذکر نشده است؟

وی با ذکر این نکته که رئیس دفتر یکی از معاونان وزیر ۲۱میلیون تومان حقوق می‌گیرد، گفت: یک دختر دانشجو در وزارتخانه ۱۲میلیون حقوق می‌گیرد. چرا فرزندان خود و فرزندان رفقای خود را وارد وزارتخانه کرده‌اید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در موضوع شکر چند صدمیلیون تومان پول میان چند نفر تقسیم شده است.

وی در بخش دوم توضیحات خود درباره سؤالش از وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه وزیر کشاورزی موجب شد قیمت شکر در طول ۱۰ روز از ۲۲۰۰ تومان به ۳۸۰۰ تومان برسد خطاب به او اظهار کرد: آقای وزیر سر ملت کلاه نگذارید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: وزیر در پاسخ خود به نمایندگان درباره حقوقهای ۲۰میلیونی و استخدام‌های فامیلی در وزارت جهاد کشاورزی توضیح نداد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید