» صفحه اصلی » اتاق بازرگانی مشکلات سرمایه‌گذاری در خوزستان را رسیدگی می‌کند
صفحه اصلی

اتاق بازرگانی مشکلات سرمایه‌گذاری در خوزستان را رسیدگی می‌کند

۴ آذر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهواز، حسین سلاح ورزی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان اظهارداشت: مزیت‌هایی در خوزستان وجود داردکه هریک می‌تواند عاملی برای تشویق و جذب سرمایه‌گذار برای  سرمایه‌گذاری باشد و این مزیت‌ها به جذب بخش خصوصی نیز کمک به سزایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از نظر محتوایی با خلاقیت و نوآوری همراه است، افزود: در این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به اهداف دولت و کشور  در زمینه اقتصاد دانش بنیان  شده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران حضور شرکت‌های دانش بنیان  در کشور را یکی از راه‌های چرخش اقتصاد عنوان‌کرد و گفت: در گذشته  همت جدی برای تبدیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام مربوط به قانون ۲۷ الحاق  به طرح‌ها و پروژه‌های قابل استفاده وجود نداشت اما امروز می‌توان این نمایشگاه را به عنوان یک الگو برای تبدیل طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام به طرح‌های قابل اجرا استفاده کرد.

وی  با بیان اینکه تعامل بین بخش دولتی و خصوصی یک مزیت است و حمایت جدی استاندار، معاونان ایشان  و سازمان برنامه‌ریزی از بخش خصوصی از موضوعات مهم و ضروری است، افزود: در طول یک سال گذشته شاهد برگزاری جلسات مفید و خوبی در  زمینه رفع موانع  بر سر سرمایه‌گذاران در خوزستان بودیم که تصمیمات خوبی نیز در این جلسات اتخاذ شد.

سلاح ورزی تصریح‌کرد: در اتاق بازرگانی ایران در زمینه ماده ۲۷ قانون الحاق با پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور کمیته‌ای برای بازنگری دستورالعمل طرح‌های واگذار شده تشکیل شده است که در این زمینه از خوزستان پیشنهاداتی داشتیم و اگر افرادی نیز پیشنهاداتی برای بهبود روند دارند  آن‌ها را می‌پذیریم.

وی  گفت: اگر  در خوزستان در زمینه سرمایه‌گذاری موانع و مشکلاتی وجود دارد که نیازمند اصلاح هستند  ما در اتاق بازرگانی بر اساس ماده ۷۶ قانون برنامه پنجم  جهت تسهیل موانع موجود رسیدگی و کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید