» صفحه اصلی » روز نخست مرحله دوم لیگ برتر اسکواش در گرگان برگزار شد
صفحه اصلی

روز نخست مرحله دوم لیگ برتر اسکواش در گرگان برگزار شد

۳ دی ۹۵ 0۰21

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، روز نخست هفته دوم لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور سال ۹۵-۹۶ با شرکت ۸ تیم منتخب کشور با برگزاری ۹ دیدار در خانه اسکواش استان گلستان در گرگان برگزار شد.

در این دیدارها تیم یزد اسکواش ۲ با نتیجه ۳ بر صفر شهدای مدافع حرم مازندران را شکست داد و تکنی فایبر تهران با همین نتیجه مناطق نفت‌خیز جنوب را مغلوب کرد و شهرداری تهران هم ۲ بر یک پارسه مهر ریس قرچک(گلستان) را شکست داد و کیش اسکواش هم ۳ بر صفر برابر یزد اسکواش یک پیروز شد.

در ادامه یزد اسکواش ۲ با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری تهران را مغلوب کرد، تکنی فایبر ۲ بر یک یزد اسکواش یک را مغلوب کرد و شهرداری تهران نیز ۳ بر صفر برابر مناطق نفت خیزجنوب پیروز شد و یزد اسکواش یک هم ۳  بر صفر تیم شهدای مدافع حرم مازندران را شکست داد و پارسه مهر ریس قرچک(گلستان) نیز ۲ بر یک برابر کیش اسکواش پیروز شد.

هفته دوم لیگ برتر اسکواش باشگاه های کشور سال ۹۵-۹۶ با شرکت ۸ تیم منتخب کشور به صورت رفت و برگشت به مدت ۲ روز در خانه اشکواش گرگان برگزار می‌شود.

در این مسابقات تیم‌های شهرداری تهران ، ایران رادیاتور تهران، کیش اسکواش، شهدای مدافع حرم مازندران، یزد اسکواش یک، یزد اسکواش دو، مناطق نفت خیز جنوب و پارسه مهرریس گلستان شرکت دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید