» صفحه اصلی » تهیه بانک جامع اطلاعاتی افراد غیربومی ساکن روستاهای سمنان‌
صفحه اصلی

تهیه بانک جامع اطلاعاتی افراد غیربومی ساکن روستاهای سمنان‌

۲۳ دی ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رمضان علی نوچه ناسار عصر امروز در نشست دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی با شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان اظهار داشت: شوراهای اسلامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح روستاها مشارکت کنند.

وی با اشاره به جایگاه مهم شوراهای اسلامی به‌ویژه در سطح روستا خاطرنشان کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های شورها و دهیاران ایفای نقش در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی روستاهاست و ضرورت دارد که اعضای این شوراها و دهیاری‌ها اقدامات لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح روستاها را انجام دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سمنان بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی بیشتر در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در موضوع اعتیاد تأکید کرد و افزود: در مبارزه با آسیب‌های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر باید به موضوعات پیشگیری، درمان و مقابله توجه ویژه صورت گیرد.

نوچه ناسار بر ضرورت تهیه لیست جامع اتباع مجاز و غیرمجاز ساکن در روستاهای بخش مرکزی تأکید کرد و افزود: بانک جامع اطلاعاتی افراد غیربومی ساکن روستا تهیه شود.

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل موردنیاز

بخشدار مرکزی سمنان نیز در این نشست با اشاره به نقش شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها روستا در ایجاد امنیت در روستاها بر لزوم اطلاع‌رسانی مطلوب توسط شوراهای اسلامی در خصوص ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل موردنیاز تأکید کرد.

هوشنگ زیاری امنیت جامعه را نتیجه تعامل مناسب بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: در سایه این تعامل و همکاری مناسب می‌توان امیدوار بود که سلامت و امنیت در جامعه برقرار است.

وی با اشاره به‌ضرورت مشارکت مردم در ایجاد امنیت در جامعه افزود: داشتن امنیت پایدار با تقویت، پشتیبانی و مشارکت مردم تحقق می‌یابد.

بخشدار مرکزی سمنان با اشاره به برخی از نیازهای مردم برای زندگی آسوده در جامعه خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم است که ادامه زندگی و حیات بدون آن دشوار و غیرممکن می‌شود.

مشارکت و تعامل مردم در برقراری امنیت افزایش یابد

رئیس پاسگاه آبخوری سمنان نیز با اشاره به‌ضرورت تعامل و همکاری مردم با نیروهای انتظامی در برقراری امنیت گفت: مشارکت و تعامل مردم در برقراری امنیت افزایش یابد.

وی بر ضرورت نقش آموزش و اطلاع‌رسانی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: نقش آموزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم به‌ویژه سرقت بسیار اهمیت دارد.

رئیس پاسگاه آبخوری سمنان در این نشست بر لزوم رصد تحرکات و فعالیت اتباع بیگانه به‌ویژه اتباع غیرمجاز، لزوم ساماندهی مخروبه‌ها، توجه ویژه به کویر به‌عنوان یکی از عوامل بالقوه تهدید امنیتی تأکید کرد.

به گزارش تسنیم تهیه لیست جامع اتباع مجاز و غیرمجاز ساکن در روستاهای بخش مرکزی، آموزش در افزایش امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، ساماندهی مکان‌ها و مخروبه‌ها و مواردی از این دست، از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید