» صفحه اصلی » افزایش سرانه فضای ورزشی در دانشگاه‌های پیام نور
صفحه اصلی

افزایش سرانه فضای ورزشی در دانشگاه‌های پیام نور

۱۴ بهمن ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عبدالمهدی نصیرزاده بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: مازندران تجربه موفقی در برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی داشته است.

وی افزود: مازندران مهیای برپایی جشنواره ورزش، نشاط و تندرستی بوده که امیدواریم بتوانیم در ارتقا نشاط و تندرستی گام برداریم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه اکثر قهرمانان ملی و ۳۰ درصد دانشجویان اعزامی به دانشگاه‌ها از دانشگاه پیام نور بودند، تصریح کرد: هیچ دانشگاهی به اندازه پیام نور به ورزش توجه ندارد.

نصیرزاده با بیان اینکه هیچ دانشگاهی به اندازه پیام نور به ورزش توجه ندارد، افزود: جشنواره ورزش، تندرستی و نشاط با حضور هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تکواندو، کاراته، ووشو، شنا، بسکتبال برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه هیئت رئیسه دانشگاه اعتقاد بسیاری به توسعه ورزش و تندرستی دارند، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه ارزشمند و آینده دار است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه ۴۰ هزار دانشجو در ۱۲۰ مرکز برعهده دارند، افزود: سرانه فضاهای ورزشی در دانشگاه پیام نور از دانشگاه‌های دیگر بیشتر بوده است و ۱۳۰ سوله ورزشی استاندارد در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اعلام اینکه سه تیم لیگ برتری کاراته در دانشگاه پیام نور فعالیت دارد، گفت: جشنواره دانشجویی ورزشی فرهنگ مذاهب و ادیان اسلامی از ۱۴ تا ۲۰ اسفند در ۱۰ رشته ورزشی در اصفهان برگزار خواهد شد.

نصیرزاده، زمان برگزاری این جشنواره را ۲۵ بهمن در سالن سید رسول حسینی اعلام کرد و گفت: وزرای علوم و ورزش و رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان مسئولان استانی در این جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید