» صفحه اصلی » ثبت‌نام اعضای خانه مطبوعات اردبیل به روش الکترونیک آغاز شد‌
صفحه اصلی

ثبت‌نام اعضای خانه مطبوعات اردبیل به روش الکترونیک آغاز شد‌

۲۰ بهمن ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران محمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی شیوه‌نامه الکترونیکی ثبت نام در خانه مطبوعات اردبیل اظهار داشت: اعضای خانه‌های مطبوعات استان اردبیل می‌توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود در سایت خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خود اقدام کنند، افزود: برای سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود. 

محمدی بیان کرد: ثبت نام در این سایت برای شرکت در انتخابات هیئت مدیر خانه‌های مطبوعات که اسفندماه امسال در سراسر کشور به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است و از اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل انتظار داریم هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت‌نام در سایت اقدام کنند و انجام امورات خود را به روزهای آخر باقی نگذارند.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره به احتمال زیاد در نیمه اول اسفندماه به شکل کاملا هماهنگ و الکترونیکی برگزار خواهد شد و هر استانی اگر در پروسه الکترونیکی وارد نشود از حمایتهای آتی وزارت ارشاد بی نصیب خواهند ماند.

وی با اشاره به تصویب اساسنامه جدید در مجمع عمومی خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل از همان ابتدا پیگیریهای لازم را به عمل آورد و اکنون جزو استان‌هایی هستیم که هماهنگی بسیار نزدیکی با وزارت ارشاد برای انتخابات الکترونیکی داریم.

محمدی اظهار کرد: با روش الکترونیکی قطعا بخش مهمی از خواسته اعضای خانه به ویژه آنهایی که مخالف هیئت مدیره فعلی هستند برآورده شده و خاطر همه اعضا از برخی تفکرات نابجا نظیر انتخابات فامیلی و مهندسی شده آسوده می‌شود.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل افزود: از طریق سامانه مشخص خواهد شد که چه کسانی حق رای، حق کاندیداتوری و شرکت در انتخابات را دارند از این رو هیچگونه غرض‌ورزی و یا فردگرایی پیش نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل همه تلاش خود را به کار گرفت تا این تشکل را فعال و برقرار نگه دارد و ما امروز با عملکردی شفاف هم در عرصه مالی و هم برنامه‌ها آماده برگزاری انتخابات و تحویل خانه به منتخبان جدید هستیم.

محمدی گفت: در انتخابات دوره جدید دو نفر از سهمیه مدیران مسئول نشریات محلی، سه نفر از سهمیه خبرنگاران، یک نفر از سهمیه نمایندگان نشریات سراسری، یک نفر از نمایندگان خبرگزاریها ترکیب ۷ نفره را تشکیل خواهند داد و دو نفر نیز به عنوان بازرس برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید