» مطالب گذشته » هاشمی: ساختمان‌های بلند مرتبه قدیمی با ضوابط جدید تطبیق داده شوند/ نژاد بهرام: ۱۲ ساختمان ناایمن در دو منطقه
مطالب گذشته

هاشمی: ساختمان‌های بلند مرتبه قدیمی با ضوابط جدید تطبیق داده شوند/ نژاد بهرام: ۱۲ ساختمان ناایمن در دو منطقه

۱۲ شهریور ۹۶ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجدیش اظهار داشت: در مناطق ۱۱ و ۱۲ بیش از دوازده ساختمان نا ایمن مانند پلاسکو شناسایی شده است و به آنها هشدار لازم برای ایمنی ساختمانها داده است اما شهرداری نسبت به این موضوع توجه خاصی نکرده است.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ری و تجریش اظهار داشت:قانونی وجود ندارد که ساختمان های قدیمی را موظف کند که خود را با آئین نامه های جدید تطبیق بدهند.

وی افزود: مناسب است این موضوع پیگیری و قوانین آن دیده شود و ساختمان های بلندمرتبه قدیمی خود را با آئین نامه های جدید تطبیق بدهند.

هاشمی بیان داشت: مالکین خود را موظف نمی دانند که هزینه مجددی در ساختمان های قدیمی داشته باشند و با مصوبه ای باید این موضوع را پیگیری کنند.

در ادامه علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت شورای عالی شهر سازی و معماری مصوبه ای داشته است که چنین موضوعی را مطرح می کند و به ساختمان های بلند مرتبه ای باز می گردد که لازم الاجرا است و شهرداری در مدت

در ادامه محمد سالاری عضو شورای شهر تهران ری و تجریش بیان داشت: کمیته ای مشترک برای ایمنی ساختمان ها تشکیل شود. پلاسکو حادثه وحشتناکی بود، دولت، مجلس و شورای شهر درباره این حادثه کمیته هایی تشکیل دادند لذا باید برای پیگیری و جلوگیری از حوادثی چون پلاسکو کمیته مشترکی تشکیل شود‌.

انتهای پیام

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید