» اجتماعی » اهدای پرچم حرم امامزاده صالح (ع) به برنامه «شیدایی»
اجتماعی

اهدای پرچم حرم امامزاده صالح (ع) به برنامه «شیدایی»

۲۰ مرداد ۹۵ 1۰12

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، هفتمین شب شیدایی ویژه دهه کرامت با یک اتفاق زیبا همراه بود؛ بعد از بخش نخست که به گفت‌وگوی عبدالله روا با عباس جمشیدی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون و خواهرش اختصاص داشت، امید علی مددی قهرمان کاراته کشورمان در آیتم ساعت صفر عاشقی با محمد نبهان تهیه‌کننده برنامه به گفت‌وگو نشست.

علی مددی ورزش را از ۶ سالگی شروع کرده و مشوق او هم پدرش بوده است؛ ژیمناستیک و شنا رشته‌هایی بودند که او ورزش را با آنها شروع کرد ولی دست تقدیر، امید را به سوی کاراته سوق داد.

این ورزشکار  در این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: شب‌های ماه رمضان، برنامه شیدایی را از تلویزیون تماشا می‌کردم، وقتی می‌دیدم قهرمانان ورزشی و علمی کشورمان، مدال‌هایشان را تقدیم آستان قدس رضوی می‌کنند حس غریبی به من دست می‌داد و از نظر روحی، تحول و دگرگونی خاصی در من رخ داد به همین دلیل تصمیم گرفتم من هم‌چنین کاری انجام دهم.

وی افزود: از کودکی به همراه پدر و مادرم به آستان مقدس امامزاده صالح (ع) می‌رفتیم و خاطرات زیادی از این حرم مطهر دارم به همین دلیل بر آن شدم دو مدال قهرمانی خودم را به این آستان مقدس تقدیم کنم.

قهرمان کاراته کشورمان با بیان اینکه چند شب پیش شاهد برنامه شیدایی بوده است گفت: وقتی آقای نبهان در این برنامه از ورزشکاران تهرانی خواست مدال‌هایشان را برای تقدیم به آستان امامزاده صالح (ع) بیاورند، در کاری که می‌خواستم انجام بدهم مصمم‌تر شدم و الان احساس سبکی دارم که وظیفه‌ام را انجام دادم.

در ادامه، حاج علی مددی پدر امید هم وارد استودیو شد و به ذکر خاطراتی از دوران ورزشی خودش که در رشته باستانی فعالیت می‌کرد پرداخت و از رسم و مرام پهلوانی و قهرمانی واقعی در فرهنگ دینی ایران زمین گفت.
پس از آن ناصر جدی مسئول خدام آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در برنامه حضور یافت و تندیس شیدایی توسط او به امید علی مددی اهدا شد.

جدی در گفت‌وگوی کوتاهی هم که با نبهان داشت با بیان اینکه پیش از این به ورزش کشتی اشتغال داشته است گفت: دو مدال قهرمانی‌ام را قبلاً به حرم مطهر امامزاده صالح (ع) که به ایشان ابوالفضل ایران می‌گوییم اهدا کرده‌ام.

وی در ادامه، پرچم این حرم مطهر را به پاس قدردانی از برنامه «شیدایی» که در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) گام‌های مثبتی برداشته، به محمد نبهان اهدا کرد.

از دیگر بخش‌های برنامه شب گذشته، اجرای دو قطعه موسیقی فولکلوریک مازندرانی توسط اصغر رستمی خواننده شمالی کشورمان بود.

«شیدایی» طی دهه کرامت هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید