» اجتماعی » آثار منتخب جشنواره سلامت از تلویزیون پخش می‌شود
اجتماعی

آثار منتخب جشنواره سلامت از تلویزیون پخش می‌شود

۲۰ مرداد ۹۵ 1۰18

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، آثار منتخب این رویداد سینمایی در بخش‌های فیلم‌های تلویزیونی، مستند و کوتاه از شبکه‌های مستند، سلامت، آموزش، سه و چهار سیما پیش از آغاز جشنواره، در ایام برگزاری این رویداد و بعد از جشنواره به نمایش در می‌آیند.

بر اساس توافقات انجام شده بین مسئولان تلویزیون و جشنواره فیلم سلامت و با حمایت دکتر پور حسین، آثار منتخب بخش فیلم‌های تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت در برنامه سینما تابستانه شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

همچنین شبکه ۴ سیما میزبان آثار تله‌فیلم و مستند جشنواره خواهد بود و شبکه‌های سلامت و آموزش منتخبی از آثار بخش‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند.

 

آغاز به کار داوران بخش فیلم و سریال‌های تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت

محمدرضا فروتن، داوود میرباقری، حسن به شکوفه، کمال تبریزی و دکتر محمد اسلامی که پیش از این، از طرف دبیر جشنواره به عنوان داوران بخش فیلم و سریال‌های تلویزیونی این رویداد فرهنگی هنری منصوب شده بودند، پس از برگزاری یک نشست با حضور دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و بررسی چگونگی داوری و اولویت‌های موضوعی جشنواره، فعالیت خود را آغاز کردند.

۱۲ مجموعه تلویزیونی و ۲۴ فیلم تلویزیونی منتخب حضور در این بخش زیر نظر رحمان سیفی آزاد، مدیر بخش آثار نمایشی سیما مورد قضاوت و داوری قرار می‌گیرند.

اولین جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید