» اجتماعی » اختتامیه جشنواره عکس تعاون برگزار شد
اجتماعی

اختتامیه جشنواره عکس تعاون برگزار شد

۲۰ مرداد ۹۵ 0۰17

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، سیدحمید کلانتری معاون امور تعاون، پیمان باباخانلو مدیرکل دفتر توسعه تعاون، علی رضا ناطقی مدیر کل تعاونی های خدماتی و حمدالله رستمی مدیر جشنواره و مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی ها از طرف وزارتخانه حضور یافتند.

در آغاز مراسم ابتدا با گرامی داشتن روز خبرنگار و با پخش نماهنگی، از انتشار فراخوان در خبرگزاری ها و رسانه‌ها با وجود جامعه آماری تدوین شده و ارزیابی ها و سنجش های به عمل آمده در دبیرخانه، از سرویس های فعال و پشتیبانی صحیح و حرفه ای خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و روزنامه ها تقدیر به عمل آمد.

در این بخش از رسانه‌هایی چون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خبرگزاری مهر، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس، خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، پایگاه اطلاع رسانی عصرایران، روزنامه افکار، پایگاه خبری دوربین، به مدیرت احسان رافتی و پایگاه عکاسی از ایران به مدیریت هانیه دخت جباری با ارائه لوح و هدیه‌ای ویژه تقدیر شد.

در ادامه حمدالله رستمی، مدیر جشنواره با حضور در جایگاه، در سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم به حاضران از نقش رسانه عکس و تاثیر عکاسی در تربیت فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ تعاون و تاثیر آن در روح جامعه پرداخت.

مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی‌ها ضمن تبریک روز خبرنگار به نمایندگان رسانه ها به نقش نافذ ارتباطات در توسعه فرهنگ تعاون هم اشاره کرد و گفت: عکس مستند، رسانه ای باور پذیر است و امروزه نقش رسانه‌ها در تقویت باور جامعه به عنوان کلیدی راهگشا و موثر در اقتصاد و تولید و خدمات تعاونی‌ها، در تمامی جوانب را نمی‌توان نادیده انگاشت.

در بخش بعدی نماهنگی از حضور عکاسان استان‌های مختلف کشور در تور عکاسی از شرکت تعاونی‌های برتر نمایش داده شد و در ادامه سیدحمید کلانتری با حضور در جایگاه به رابطه متقابل هنر، جامعه و توسعه اشاره کرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش تعاون به عنوان یک کلید راهگشا در امر اقتصاد و اشتغال گفت: ما موظف هستیم فرهنگ تعاون را در جامعه گسترش دهیم چرا که تعاون تنها امکان شفای امراض و دردهای اجتماعی و اقتصادی است.

پایان کلام معاون وزیر تعاون آغازگر تقدیر از سه شرکت تعاونی بود که در بین سایر شرکت ها در مسیر برگزاری با میزبانی و پذیرش عکاسان، همکاری شایسته ای را در جهت ثبت و مستندسازی فعالیت خط تولید و خدمات کارگری خود داشتند.

نماهنگ مربوط به جلسات داوری متعددی که در مسیر برگزاری جشنواره تدوین شده بود حاکی از دقت نظر کارشناسان و داوران بود که در نهایت با دعوت از منصوره معتمدی، مهناز نورالهی فرد، محمدرضا بهشتی منفرد، محمد نیک عهد، کاوس صادقلو و جواد گلزار خرم به جایگاه از زحمات آنها با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

بخش دیگری از برنامه به پخش نماهنگ گشایش نمایشگاه آثار در تهران و عزیمت آثار به استان های متقاضی همچون آذربایجان شرقی، مرکزی، بوشهر، خراسان شمالی، اردبیل و یزد بود که به کیفیت استقبال علاقمندی حاضران به نمایشگاه و نظرات دیدارکنندگان در استان ها و شهرهای کشور پرداخت.

تقدیر از همکاران میزبان در بخش پشتیبانی از جشنواره و نمایشگاه نیز با نام بردن از محمد کریم پور، مهین شهابی، محمد زنده نام، ابراهیم رامه، علی رضا شیرین فرد، حسین دشتی اردکانی، مهدی کنکوری با اهدای لوح سپاس، انجام گرفت.

گزارش مهدی سروری دبیر جشنواره نیز از ابتدای تفکر شکل گیری این فراخوان تا لحظاتی پیش از مراسم در سخنانی کوتاه به حاضران ارائه شد.

خواندن پیام ارسالی مهناز مظاهری، معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ابراز خرسندی از توجه برگزارکننده جشنواره نسبت به نقش محیط زیست در سایر حوزه های تعاون از دیگر برنامه های این مراسم بود که پس از خوانش آن، معرفی برگزیدگان در دستور کار مجری برنامه قرار گرفت.

در ادامه نماهنگ های مربوط به بخش پوستر و عکس مورد نمایش قرار گرفت و طراحان و عکاسان برگزیده با عناوین نگاه ویژه، تقدیرشدگان و شایسته سپاس با حضور در جایگاه، مدال و الواح و جوایز نقدی شان را دریافت کردند.

در این بخش از طرح و ایده در اجرای پوستر توسط رضا نبی پور(از خراسان رضوی) و سحر جعفری از تهران تقدیر به عمل آمد. همچنین از فاطمه سادات حجازی و جواد علی پور(از مازندران) با عنوان نگاه ویژه، شاهو کریمیان(از کردستان)، مهرناز محمدی، مونا مویدتهرانی، فاتح شافعی و محمود صادقی(از بوشهر) با عنوان تقدیر شدگان و هادی دهقانپور(از سبزوار) و مجتبی محسنی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

معرفی لوح چندرسانه ای حاوی بخش های کامل جشنواره همچون فراخوان، معرفی داوران، آثار راه یافته، برگزیدگان، سخن مدیر جشنواره، متن دبیر جشنواره، گزارش داوری، گشایش نمایشگاه و تحویل نسخه ای از آن به مدیران، عکاسان و علاقمندان در سالن پایان بخش مراسم بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید