» اجتماعی » درس‎نامۀ عمل به قرآن کریم با روشی نوین در سبک زندگی اسلامی منتشر شد
اجتماعی

درس‎نامۀ عمل به قرآن کریم با روشی نوین در سبک زندگی اسلامی منتشر شد

۲۱ مرداد ۹۵ 0۰12

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، کتاب درس‌‎نامه عمل به قرآن کریم با اشراف علمی مدیرمؤسسه جامعه القرآن الکریم حجت الاسلام طباطبایی و با همکاری حجج الاسلام سید ابوالفضل حکیمی و اسماعیل محمدی تنظیم و تألیف شده است.

خواندن قرآن، شنیدن، آموزش، اندیشیدن و تأمّل و تدبّر در آن؛ همگی مقدمۀ عمل به قرآن است، عملى پیگیر و در همۀ شؤون فردى، اجتماعى، فرهنگى، بهداشتى و حتّى سیاسى. در حقیقت شناخت قرآن باید سلاح و مرکبى باشد براى پیشرفت در میدان عمل و زندگى و تنها در این صورت است که برنامه‎‎هاى متعالى قرآن در جامعه پیاده مى‎‎شود و امت مسلمان سعادت و سیادت گذشته خود را باز مى‎‎یابد.

درس‌‎نامه عمل به قرآن کریم با هدف «طرح کاربردی مفاهیم آیات قرآن جهت ارائه سبک زندگی اسلامی»  توسط  واحد پژوهش موسسه تنظیم، تألیف و توسط انتشارات جامعه القرآن الکریم منتشر شد.

دربارۀ برخی از مهم‌‎ترین ویژگیهای این مجموعه می‎توان به ارائه سبک زندگی بر پایۀ آیات و روایات، انتخاب مطالب پرمحتوا، جذاب و متنوّع،  شیوه به کارگیری پیام آیات در زندگی به صورت کاربردی،  تنظیم نکته‌‎های عملی ـ اخلاقی برای آشنایی فراگیران با کیفیت عمل به دستورات کلام وحی، ارائۀ مباحث پرکاربرد در ۱۱ درس و ۳۵ سرفصل اخلاقی اشاره کرد.

علاقه‌‎مندان می‌‎توانند جهت تهیه این کتاب به انتشارت جامعه القرآن الکریم واقع در خیابان معلم، معلم ۱۰، کوچه ۶، فرعی اول سمت راست، پلاک ۶ مراجعه یا با تماس تلفنی با شماره‌ ۰۲۵۳۷۷۴۶۸۸۰  و شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۱۷۹۶۹کتاب را تهیه کنند. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید