» اجتماعی » رسانه‌های برتر در جشنواره آواها و نواهای رضوی تقدیر می‌شوند
اجتماعی

رسانه‌های برتر در جشنواره آواها و نواهای رضوی تقدیر می‌شوند

۲۲ مرداد ۹۵ 0۰15

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عاشوری مسئول دبیرخانه و دبیر اجرایی نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: با توجه به این که یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران است، روالی در بخش اجراییِ برنامه‌هایمان در پیش گرفته‌ایم تا از رسانه‌ها و خبرنگارانی که به اطلاع رسانی جشنواره‌ها یا برنامه‌های فرهنگی توجه دارند، تقدیر کنیم.

وی ادامه داد:‌ این کار در راستای حمایت از رسانه‌ها است و در عین حال می‌خواهیم که رسانه‌ها در حوزه‌های تخصصی بیشتر ورود کنند. به همین دلیل در جشنواره آواها و نواهای رضوی که برای ما بسیار مهم است و به معرفی فرهنگ رضوی می‌پردازد؛ از سه رسانه برتر تقدیر می‌کنیم.

عاشوری گفت: این سه رسانه در حوزه‌های مختلف تصویری، صوتی و مکتوب هستند.

دبیر اجرایی جشنواره آواها و نواهای رضوی درباره اجراهای این جشنواره تاکید کرد: تا هفته اول مرداد گروه‌ها انتخاب و به موقع برای حضور در جشنواه دعوت شدند. تا کنون هم همه گروه‌ها اجراهایشان را در شهرستان‌های مختلف تهران برگزار کرده‌اند. امروز بعد از ظهر نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی گفت: در مراسم اختتامیه از ۱۶ گروه برگزیده تقدیر می‌شود و از ۵ هنرمند پیشکسوت این عرصه نیز تجلیل به عمل می‌آید. همچنین اجراهای مختلفی هم بر روی صحنه اجرا می‌شود.

نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی به میزبانی استان تهران از ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ با حضور ۸۰ هنرمند از سراسر کشور کار خود را آغاز کرده و امروز جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ آیین پایانی این جشنواره از ساعت ۱۷ در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید