» اجتماعی » جشنواره تلاوتهای مجلسی قرآن کریم برگزار شد
اجتماعی

جشنواره تلاوتهای مجلسی قرآن کریم برگزار شد

۲۲ مرداد ۹۵ 0۰25

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا» اولین جشنواره تلاوتهای مجلسی قرآن کریم توسط مجمع قرآنی هیئت حسینیه صاحب‌الزمانی تهران با رقابت بین یازده قاری ملی و بین‎المللی قرآن کریم آقایان مهدی غلام‏‌نژاد، مسعود نوری، محسن قاسمی، سعید پرویزی، مجتبی محمدبیگی، مصطفی یادگاری، هادی ایزدپناهی، حمید رحیمی، وحید خزایی، سیاوش ملکی و محمد کاکاوند و با حضور و نظارت چهره‎های مشهور بین‎المللی قرآنی، سیدمحسن موسوی بلده، محمدرضا پورزرگری،‌ حجت‎الاسلام درچه‎ای و حسن ربیعیان و در حضور خوب مردم  بعد از ظهر امروز جمعه در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار شد. 

در این مراسم این یازده قاری قرآن کریم که از کرسیهای تلاوت سطح استان تهران به این مسابقات راه یافته بودند، هر کدام  بین ۹ تا ۱۱ دقیقه فرصت تلاوت قرآن کریم داشتند و در نهایت آقایان حمید رحیمی، وحید خزائی و سعید پرویزی هر کدام به ترتیب با کسب ۱۸۱، ۱۷۶ و ۱۵۱ رأی مردمی حائز رتبه‎های اول تا سوم شدند. همچنین در این مراسم گروه جمع‎خوانی قرآن «سبیل‎الرشاد» برنامه خود را اجراء کردند.

مجمع قرآنی هیئت حسینیه صاحب الزمانی تهران مجموعه‎ای مردم‎نهاد است که به صورت خودجوش فعالیتهای خود را در حسینیه صاحب الزمانی تهران، جنب حسینیه مهدیه تهران انجام می‎دهد و وابسته به سازمان و نهادهای دولتی نیست.

رونق بخشیدن به جلسات قرآن، مشارکت مردم در انتخاب بهترین قاری ماه، انتخاب بهترین قاری کشور  با رأی و انتخاب مردمی، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برگزاری جلسات تلاوت و شنیدن قرآن به عنوان برخی از اهداف جشنواره تلاوتهای مجلسی اعلام شده است.

 

انتهای‎پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید