» صفحه اصلی » بیلیچ: داور باید کاستا را پیش از گلزنی‌اش اخراج می‌کرد
صفحه اصلی

بیلیچ: داور باید کاستا را پیش از گلزنی‌اش اخراج می‌کرد

۲۶ مرداد ۹۵ 1۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال وستهام در حالی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه ۲ بر یک مقابل چلسی تن به شکست داد که در دقیقه ۷۷ بازی جیمز کولینز از وستهام گل دقیقه ۴۷ ادن اِزار را بی‌ثمر کرد، هرچند در نهایت این دیه‌گو کاستا بود که با گل دقیقه ۸۹ خود چلسی و آنتونیو کونته را به سه امتیاز ارزشمند این بازی رساند.

دیه‌گو کاستا در دقیقه ۱۹ این بازی یک کارت زرد دریافت کرد. سرمربی وستهام اما بر این باور است که آنتونی تیلور، داور بازی باید در دقیقه ۶۷ بازی پیش از اینکه مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی گل برتری تیمش را به ثمر برساند، به دلیل خطا روی آدریان، دروازه‌بان وستهام با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج می‌کرد.

اسلاون بیلیچ در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: کاستا باید اخراج می‌شد. معمولاً از هر ۱۰ برخوردی که با دروازه‌بان صورت می‌گیرد، ۹ بار آن به جریمه بازیکن توسط داور می‌انجامد، اما این بار ظاهراً آن دهمین باری بود که به کارت منجر نشد. به‌هر حال بیشتر ترجیح می‌دهم در مورد بازی صحبت کنم تا در مورد دیه‌گو کاستا.

وی افزود: به‌نظرم کاستا در صحنه خطای روی دروازه‌بان ما کاملاً بی‌پروا عمل کرد. نمی‌خواهم بگویم که او عمدی در کار داشته، اما دروازه‌بان ما را بدون توپ زد. داور می‌توانست به کاستا کارت زرد دوم را بدهد که در نتیجه‌اش او اخراج می‌شد. به‌هر حال از این اتفاق ناراحت نشدم و بیشتر گلی که در دقایق پایانی بازی خوردیم، ناامیدم کرد. زمانی که با گل دقیقه پایانی شکست می‌خوردید، البته که ناامید می‌شوید.

سرمربی وستهام در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نتیجه را به تساوی کشاندیم، یک بازی عالی را از خود به نمایش گذاشتیم، اما اشتباهی که در اواخر بازی در میانه میدان مرتکب شدیم، توپ را در اختیار بازیکنان چلسی قرار داد که منجر به دریافت گلی مُفت شد!

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید