» صفحه اصلی » پاسخ منفی توس به پیشنهاد ناپولی
صفحه اصلی

پاسخ منفی توس به پیشنهاد ناپولی

۲۷ مرداد ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر برنامه‌های کارلوس توس، مهاجم تیم فوتبال بوکاجونیورز که تابستان سال گذشته یوونتوس را برای بازگشت به کشورش ترک کرد، گفت که تمام تماس‌‌های صورت گرفته از سوی باشگاه ناپولی با مهاجم پیشین منچسترسیتی قطع شده است، چرا که او هیچ تمایلی برای بازگشت به کالچو ندارد.

گفته می‌شود که اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی برای پر کردن جای خالی گونسالو ایگواین که به یوونتوس رفته، در تلاش است توس را به ناپل ببرد، اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، توس به پیشنهاد دلورنتیس پاسخ منفی داده است.

آدریان روکو، مدیربرنامه‌های توس با لحنی قاطع شایعه بازگشت توس به ایتالیا را تکذیب کرد و به رادیو CRC گفت: ما تمام تماس‌های‌مان با باشگاه ناپولی را قطع کرده‌ایم. این به‌خاطر آن است که کارلوس فقط می‌خواهد در بوکا جونیورز بماند. در حال حاضر ما هیچ تمایلی به مذاکره با تیمی دیگر نداریم و من بار دیگر تأکید می‌کنم که تنها برنامه توس، ماندن در بوئنوس‌آیرس است.

توس سال ۲۰۱۳ از منچسترسیتی به یوونتوس پیوست و در دو فصل حضورش در این تیم که تنها دوره حضور او در سری A بود دو بار قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را تجربه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید