» سیاسی » سفر اعضای کمیسیون امنیت به اراک/صالحی در مجلس/اولین گزاش برجامی تا یک ماه آینده
سیاسی

سفر اعضای کمیسیون امنیت به اراک/صالحی در مجلس/اولین گزاش برجامی تا یک ماه آینده

۲۹ مرداد ۹۵ 0۰5

[ad_1]

کمال دهقانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین اولین گزارش برجامی تا یک‌ماه آینده خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی با دقت درحال تدوین این گزارش هستند.

وی ادامه داد: پس از تدوین، این گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس در اختیار هیئت رئیسه  گذاشته می‌شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به بازدید چند روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی از تاسیسات هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: بازدیدهای نمایندگان مجلس در چارچوب بعد نظارتی قوه مقننه است که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی از اعضا با حضور در فردو و نطنز از نزدیک فعالیتهای این دو مرکز را رصد کردند.

دهقان از بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تاسیسات آب سنگین اراک خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص انجام شده و این بازدید در چند روز آینده انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه برای جمع‌بندی گزارش روند اجرای برجام از مسئولان مرتبط با آن دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون گزارشی را ارائه کنند، تصریح کرد: با اجرا شدن برجام باید تحریمهای مالی، بانکی و بیمه‌ای از میان برداشته می‌شد که در همین راستا از مسئولانی که درگیر این بخشها هستند دعوت کرده‌ایم تا با حضور در کمیسیون درباره این موضوعات گزارشی را ارائه  دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ظریف و عراقچی برای ارائه گزارش در چند روز گذشته به کمیسیون آمده‌اند، گفت: پس از بازدیدهای میدانی علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در کمیسیون گزارشی از روند اجرایی برجام به اعضا ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید