» صفحه اصلی » احتمال محرومیت آگرو از حضور در دربی منچستر
صفحه اصلی

احتمال محرومیت آگرو از حضور در دربی منچستر

۸ شهریور ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حرکت ناشایستی که سرخیو آگرو شب گذشته (یکشنبه) در مصاف تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و وستهام انجام داد ممکن است برای او گران تمام شود.

مهاجم آرژانتینی من‌سیتی در دقیقه ۷۶ بازی که با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان شهر منچستر خاتمه یافت، در حالی که وینستون رِید، برای زدن یک ضربه سر همراه با او به هوا پرید ، با آرنج به او ضربه‌ای محکم زد. این ضربه طبق ادعای مارک نابل کاپیتان وستهام آن‌قدر محکم بوده است که سبب شد وینستون رِید حتی نتواند صحبت کند. پس از ضربه‌ای که آگرو به رِید زد، او لحظاتی تحت مداوا قرار گرفت اما در نهایت تعویض شد.

با اینکه آندره مارینر، داور بازی صحنه‌ای برخورد دو بازیکن را ندید و آگرو مجازات نشد اما مهاجم ملی‌پوش من‌سیتی ممکن است به دلیل این حرکت سه جلسه محروم شود که در این صورت او بازی حساس بعدی تیمش یعنی دربی منچستر که شیاطین سرخ میزبانش هستند را از دست بدهد.

پپ گواردیولا درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: من صحنه را ندیدم، پس نمی‌توانم درباره‌اش اظهارنظر کنم. من تازه به انگلیس آمده‌ام و نمی‌دانم مقررات چگونه است. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد اما اگر هم رخ دهد آن را می‌پذیریم و خودمان را با شرایط جدید وفق می‌دهیم. اگر آگرو را از دست بدهیم، خب او را از دست داده‌ایم. ما باز هم با ۱۱ بازیکن به میدان خواهیم رفت.

آگرو در صورتی که از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس سه جلسه محروم شود، علاوه بر دربی منچستر، بازی‌های بعدی تیمش برابر بورنموث و سوانزی را هم از دست خواهد داد. حرکتی که او در بازی شب گذشته من‌سیتی برابر وستهام انجام داد مشابه حرکتی بود که در بازی برابر چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در سال ۲۰۱۳ انجام داد، زمانی که با آرنج ضربه‌ای به داوید لوئیز، مدافع پیشین آبی‌پوشان لندن زد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید