» صفحه اصلی » جهانبخش و قوچان‌نژاد در جمع برترین‌ها
صفحه اصلی

جهانبخش و قوچان‌نژاد در جمع برترین‌ها

۸ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجله فوتبال اینترنشنال پس از پایان آخرین بازی هفته چهارم اردویژه هلند بین تیم‌های آلکمار و نایخمن اقدام به اختصاص نمرات عملکرد بازیکنان و انتخاب ۵ بازیکن برتر این رقابت ها کردند.

در جمع ۵ بازیکن برتر هفته چهارم اردویژه هلند لژیونرهای ایرانی حضور ندارند، اما هاپس و لارسون دو  هم تیمی جهانبخش و قوچان نژاد با نمره ۷.۵ به این فهرست راه یافتند.

حکیم زیخ (توئنته) هاپس (آلکمار) کلاسن و ردوالد (آژاکس) لارسون (هیرنوین) با امتیازهای مشابه ۷.۵ به عنوان پنج بازیکن برتر مجله فوتبال اینترنشنال انتخاب شدند.

علیرضا جهانبخش که زننده گل دوم آلکمار برابر نایخمن بود از مجله فوتبال اینترنشنال نمره خوب ۷ را دریافت کرد. رضا قوچان‌نژاد نیز نمره ۶ را در هفته چهارم اردویژه هلند به دست آورد.

آلکمار در هفته چهارم این رقابت‌ها با دو گل نایخمن را شکست داد و هیرنوین نیز با بازی ۹۰ دقیقه ای قوچان‌نژاد با نتیجه یک بر صفر برابر زووله به پیروزی رسید.

در جدول رده‌بندی اردیویژه هلند تا پایان هفته چهارم فاینورد با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و پی اس وی آیندهوون و دن هاخ با امتیاز مشابه ۱۰ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

آلکمار و هیرنوین نیز با کسب امتیازهای ۷ و ۵ به ترتیب رده‌های ششم و یازدهم جدول رده بندی اردویژه هلند را در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید