» اجتماعی » خبرنگاران فعال و با تجربه در انعکاس فعالیتهای قرآنی اربعین امسال به کار گرفته می‌شوند
اجتماعی

خبرنگاران فعال و با تجربه در انعکاس فعالیتهای قرآنی اربعین امسال به کار گرفته می‌شوند

۸ شهریور ۹۵ 0۰13

[ad_1]

حجت‌الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اشاره به تدارک برنامه‌ای ویژه برای خبرنگاران فعال قرآنی در راهپیمایی اربعین گفت: طی نامه‌ای که کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین به تمام سایتها و خبرگزاری‌ها ارسال کرده است، ان‌شاءالله در گردهمایی‌ که به زودی اجرا خواهد شد، علاوه بر استفاده از طرحها و پیشنهادات خبرنگاران، با افراد با تجربه و داوطلب این حوزه همکاری خواهیم داشت.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین افزود: این کنگره قرار است قبل از آغاز ایام سوگواری امام حسین(ع) و تقریباً در نیمه دوم شهریورماه برگزار ‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه برای اعزام خبرنگاران تعداد مشخصی در نظر گرفته نشده است، گفت: علاوه بر اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران به صورت شخصی در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، ستاد نیز در بخشهای مختلفی نیاز به برخی از آنان دارد، چراکه لازم است با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی، دامنه فعالیت آنان مشخص شود و اگر بدون برنامه‌ریزی این کار انجام شود، ممکن است تمام خبرنگاران در محلی بنا بر اتفاقی تجمع کنند و این موجب غفلت آنان از برنامه‌ای دیگر شود.

امسال فعالیتهای قرآنی اربعین برجسته‌تر خواهد بود

وی با بیان این مطلب که امسال فعالیتهای قرآنی اربعین برجسته‌تر خواهد بود، اظهار کرد: اگر خبرنگاران این مقوله را بدانند با توجه به علاقه و تجاربشان می‌توانند اثرگذارتر باشند.
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه خبرنگاران و در کل رسانه‌ها در فرهنگسازی مقولات مختلف نقشی ویژه دارند، گفت: ان‌شاءالله این حرکت جریانی شود تا بتوانیم از ظرفیتهای خبرنگاران علاقه‌مند به این حوزه نهایت استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان این مطلب که ممکن است در پی اعزام انبوهی از خبرنگاران مشکلاتی ایجاد شود، اظهار کرد: بهتر است با در نظر گرفتن برخی ملاحظات از افراد با تجربه و صاحب نظر در جریان استفاده کرد، ضمن اینکه یکی از مسائلی که لازم است برای خبرنگاران اعزامی مطرح شود، شرایط خود کشور عراق است.

وی درباره بازخورد و نحوه عملکرد خبرنگاران در سالهای گذشته، یادآور شد: از جمله دلایلی که در سالهای گذشته موجب شد بازخورد مناسبی از خبرنگاران در راهپیمایی اربعین نداشته باشیم، سازمان یافته نبودن عمده آنان بود.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با بیان این مطلب که در سالهای گذشته همان تعداد محدود خبرنگاران در کشور عراق با مشکلاتی از جمله لزوم مجوز برای حمل دوربین فیلم‌برداری مواجه شدند، خاطرنشان کرد: امسال سعی شده است امکانات و ارتباطات کافی و لازم برای بهبود شرایط خبرنگاران در کشور عراق فراهم شود، ضمن اینکه در سالهای گذرشته برای خبرنگاران هماهنگ با ستاد مرکزی اربعین برای رفع مشکلاتی که ممکن بود ایجاد شود، هماهنگی‌هایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید