» اجتماعی » پخش «ملازمان حرم» با موضوع شهدای مدافع حرم در شبکه مستند
اجتماعی

پخش «ملازمان حرم» با موضوع شهدای مدافع حرم در شبکه مستند

۸ شهریور ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه مستند «ملازمان حرم» درباره شهدای مدافع حرم است و برای بهتر شناساندن آنها به مخاطب، به سراغ نزدیک ترین افراد به آنها می رود.

این افراد همسران شهدا هستند که در گفت وگو با شهره پیرانی، همسر شهید رضایی نژاد، از خاطراتی می گویند که شاید برای خیلی ها تازگی داشته باشد.

شهدای مدافع حرم عنوانی است که برای اشخاصی بکار می رود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تکفیری ها به شهادت می رسند و با خون خود، در مقابل جریانی خطرناک و تروریستی ایستادگی می کنند.

در این مجموعه که ۲۶ قسمت دارد و از این پس سه شنبه ها از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود، با همسران شهدا از جمله مریم مهدی پور همسر شهید هادی باغبانی، همسر شهید مهدی نوروزی، شهید حسن غفاری، شهید محرم ترک، شهید علی یزدانی، شهید افغانستانی حسین براتی، شهیدعلی اصغر شیردل، شهید مصطفی بختی، شهید علیرضا نوری، شهید روح الله قربانی، شهید محمد حسین مرادی، شهید سید اسماعیل سیرت نیا، شهید مصطفی صدر زاده، شهید حمید سیاهکالی مرادی، شهید لبنانی ابوعیسی، شهید سید مهدی موسوی، شهید افغانستانی مرتضی خدادادی، شهید امین کریمی، شهید عبدالحمید سالاری، شهید لبنانی غازی علی ضاوی (دانیال)، شهید محمد مهدی مالامیری، شهید سید محمد حسین میردوستی، شهید محمد استحکامی، شهید عبدالصالح زارع، شهید میثم نجفی و شهید محمد اینانلو گفتگو می‌کند.

اولین قسمت «ملازمان حرم» سه شنبه نهم شهریور ساعت ۲۲ از شبکه مستند روی آنتن می رود و چهارشنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۵ بازپخش می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید