» صفحه اصلی » فتح‌الله‌زاده: نگاه‌ها به تراکتورسازی باید آسیایی باشد/ برای دیدار با فرزندم به تبریز سفر کردم
صفحه اصلی

فتح‌الله‌زاده: نگاه‌ها به تراکتورسازی باید آسیایی باشد/ برای دیدار با فرزندم به تبریز سفر کردم

۸ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص سفرش به تبریز گفت: پسر من سرباز پادگان شهید قاضی در پنج کیلومتری تبریز است. من برای دیدار با فرزندم به تبریز سفر کردم. سفرم را طوری برنامه‌ریزی کردم که بتوانم دیدار دوستانه تراکتورسازی و ماشین‌سازی را نیز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تماشا کنم.

وی در خصوص همراه کردن عزیزالله محمدی، رئیس پیشین سازمان لیگ با خودش در این سفر نیز افزود: ما سال‌هاست با یکدیگر رفاقت صمیمانه داریم و به‌همین علت در این سفر که بیشتر حالت تفریحی داشت با هم همسفر شدیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران در واکنش به شایعه حضورش در هیئت مدیره یکی از باشگاه‌های لیگ برتری تبریز گفت: من ترک زبان هستم و اصالتم آذری است. قطعاً هر وقت از من کمک بخواهند در خدمت فوتبال تبریز و آذربایجان خواهم بود، چون می‌دانم پتانسیل فوتبال و باشگاهداری در این منطقه بسیار بالاست. از این رو اگر پیشنهادی در زمینه همکاری مدیریتی از طرف باشگاه‌ها باشد، می‌پذیرم، اما در این سفر برای دیدار با فرزندم راهی تبریز شدم و قصد دیگری نداشتم.

فتح‌‌الله‌زاده در پایان تصریح کرد: تراکتورسازی شناسنامه تبریز است، البته در کنار ماشین‌سازی و باشگاه‌های دیگری که به‌تازگی توانسته‌اند خود را به سطح اول فوتبال ایران برسانند. اما در مورد تراکتورسازی باید بگویم لازم است نگاه‌مان نسبت به این تیم آسیایی باشد و فکر کنیم که تراکتورسازی بین‌المللی‌ترین تیم تبریز است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید