» اجتماعی » پایان «پریا» با پخش پشت صحنه
اجتماعی

پایان «پریا» با پخش پشت صحنه

۹ شهریور ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، بازیگران ،کارگردان ،متخصصین وزارت بهداشت و تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پریا   در پشت صحنه کار از دیدگاهشان نسبت به عملکرد شان گفتند.
اسماعیل عفیفه، تهیه کننده مجموعه ۳۶ قسمتی پریا درباره ویژگی‌های این قسمت گفت: گلچینی از سکانس‌های برتر سریال به همراه نمایش پشت صحنه همان سکانس، گفت‌وگو با بازیگران اصلی این مجموعه چون لادن مستوفی و امیرحسین آرمان درباره حضورشان و نقش هایشان سخن گفتند. حسین سهیلی‌زاده کارگردان اثر و من نیز به عنوان تهیه کننده کار از حضورمان در طول فیلمبرداری و مراحل مختلف پروژه صحبت کرده‌ایم. گزارش از نظرات مردم در سطح شهر نیز از دیگر بخش های این برنامه است.

وی در همین رابطه ادامه داد: تدوین پشت صحنه پریا به عهده تدوینگر کل سریال، امین عابدی است. این پشت صحنه ۴۵ دقیقه‌ای قرار است چهارشنبه ۱۰ شهریور ساعت ۲۰:۴۵ بعد از پخش خلاصه هفته سریال که امشب، پخش می‌شود، روانه آنتن شبکه سه سیما شود.

مجموعه تلویزیونی «پریا» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه،کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی سعید فرهادی، با قصه‌ای متفاوت و البته آموزشی پنهان در درام خود به جنگ ایدز رفت. پخش این مجموعه از یکشنبه ۲۰ تیر از شبکه سه سیما آغاز شد و دوشنبه ۸ شهریورماه به پایان رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید