» صفحه اصلی » مسعودزاده: کمیته انضباطی یکطرفه قضاوت نکند/ نمی‌توانم مثل تیم خونه‌به‌خونه سرمایه‌گذاری کنم
صفحه اصلی

مسعودزاده: کمیته انضباطی یکطرفه قضاوت نکند/ نمی‌توانم مثل تیم خونه‌به‌خونه سرمایه‌گذاری کنم

۹ شهریور ۹۵ 1۰9

[ad_1]

 امجد مسعودزاده در مورد جریمه پنج میلیونی باشگاه مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: کمیته انضباطی بهتر است در این موارد صحبت‌های مدیران باشگاه‌ها را نیز بشنود و یکطرفه قضاوت نکند. شرایط هر بازی متفاوت است و هوادران به دلیل برخی اشتباهات داوری عصبانی می‌شوند اما اعتقاد دارم اعتراض هواداران به اندازه‌ای نبود که پنج میلیون تومان جریمه شویم. امیدوارم داوران در دیدارهای بعدی بهتر قضاوت کنند تا هواداران نیز با خیالی آسوده بازی را تماشا کنند.

وی به عملکرد ابراهیم‌زاده اشاره کرد و اظهار داشت: ابراهیم‌زاده مربی به‌روز و با دانشی است که فوتبال را به صورت علمی دنبال می‌کند. هدف ما در این دوره از رقابت‌ها پشتوانه‌سازی برای تیم است تا در فصل‌های آینده دغدغه‌ای از بابت بازیکنان نداشته باشیم. با توجه به صعود تنها ۲ تیم به لیگ برتر کار‌مان برای صعود خیلی سخت است اما نیم نگاهی نیز به رتبه‌های بالای جدول داریم. در این چهار بازی با بدشانسی روبه‌رو شدیم که امیدوارم طلسم پیروز نشدنمان در دیدار مقابل استقلال اهواز بشکند.

مدیرعامل باشگاه مس  با بیان اینکه بار ورزش استان کرمان به روی شانه‌های این باشگاه است، تصریح کرد: فقط در فوتبال تیمداری نمی‌کنیم و در رشته‌های هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز و دوچرخه سواری در سطح کشوری فعالیت داریم. من نمی‌توانم مثل تیم خونه به خونه در فوتبال سرمایه گذاری کنم و در این دوره سعی کردم بازیکنانی را که در توان مالی باشگاه است، جذب کنم. ما به جوانان بومی خود اعتماد کرده و بر روی آنها سرمایه‌گذاری کردیم.

مسعودزاده در پایان ابراز امیدواری کرد مس به روزهای خوبش بازگردد و نماینده شایسته‌ای برای استان کرمان باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید