» صفحه اصلی » نکونام: انتظار داشتیم حمایت‌ها زودتر آغاز شود/ به حضورم در تیم ملی افتخار می‌کنم
صفحه اصلی

نکونام: انتظار داشتیم حمایت‌ها زودتر آغاز شود/ به حضورم در تیم ملی افتخار می‌کنم

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در خصوص حضورش در کادر فنی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم گفت: خوشحالم که اینجا هستم. به این دلیل که تیم ملی فوتبال کشورم است و همه آرزو دارند که در تیم ملی کشورشان باشند. برای خود من افتخار بزرگی است. من در دوران بازیگری افتخار می‌کردم که پیراهن تیم ملی را به تن می‌کردم و اکنون هم در مربیگری لباس تیم ملی را پوشیده‌ام. خودم دوست دارم که بتوانم در مربیگری هم به تیم ملی خدمت کنم.

وی افزود: تیم قطر را می‌شناسم و مقابل همه آنها بازی کرده‌ام. به نظرم قطری‌ها منتخب دنیا هستند. نیازی نیست آنها نود دقیقه خوب باشند و کافی است در یک دقیقه ما را اذیت کنند. مهم‌ترین دغدغه آنها ترس‌شان از ورزشگاه آزادی و تماشاگران است. آنها می‌گفتند وقتی وارد استادیوم آزادی می‌شویم، با دیدن تماشاگران ایرانی ترس‌مان زیاد می‌شود. آنها غیر از این مسئله، مشکلی ندارند و بازیکنان حرفه‌ای هستند.

مربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که حمایت از تیم ملی خوب بوده است یا خیر، تصریح کرد: حمایت‌ها خوب بوده، اما به شخصه توقع داشتم این جو حمایتی زودتر آغاز شود. اگر این جو تنها برای یکی دو بازی باشد، فایده‌ای نخواهد داشت و ضرر می‌کنیم.

نکونام در خصوص رابطه خوبش با کارلوس کی‌روش گفت: من اینجا آمده‌ام که کار یاد بگیرم. آمده‌ام تا مربیگری‌ را آغاز کنم و چه کسی بهتر از کی‌روش. او مربی با تجربه‌ای است و هر چیزی که باید یاد بگیرم، را یادآوری می‌کند. امیدوارم هم خوب یاد بگیرم و هم خوب کار کنم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم ملی با حضور بازیکنان لژیونر کامل شده است. روز گذشته فیلم تمرینات‌مان از اردوی ایتالیا تا روزهایی که در تهران تمرین کردیم، را مرور کرده و پیشرفت در تمرینات مشخص است. امیدوارم بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند، خستگی‌شان کمتر شود تا در خدمت تیم ملی باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید