» صفحه اصلی » امره جان از همراهی ژرمن‌ها بازماند
صفحه اصلی

امره جان از همراهی ژرمن‌ها بازماند

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰19

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان، هافبک لیورپول به‌دلیل مصدومیتی که هفته پیش دچارش شد، مجبور به ترک اردوی تیم ملی آلمان شد و به این ترتیب نخواهد توانست ژرمن‌ها را در بازی دوستانه برابر فنلاند که امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود و نیز دیدار برابر نروژ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ همراهی کند.

با وجود مصدومیت جان در بازی اخیر لیورپول برابر بولتون آلبیون در جام اتحادیه انگلیس که او را از بازی حساس قرمزپوشان مرسی‌ساید برابر تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر محروم کرد، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان وی را به اردوی تیمش دعوت کرد که تصمیم عجیبی به‌نظر می‌رسید.

کلوپ تصور می‌کرد مصدومیت هافبک ۲۲ ساله‌اش، مصدومیتی شبیه به آنچه پایان فصل پیش گریبانش را گرفت نیست، اما اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرده است که جان به‌دلیل این مصدومیت باید به آنفیلد برگردد.

اینکه آیا مصدومیت جدید جان دقیقاً مشابه مصدومیت قبلی‌اش است، مشخص نیست، اما به‌نظر نمی‌رسد که او تا دو هفته آینده بتواند به میادین برگردد.

تیم تحت‌هدایت کلوپ طی دو ماه اخیر مصدومان زیادی داشته است که شیو اوخو، لوریسو کاریوس، راگنار کلاوان، مامودو ساخو، جوئل ماتیپ، جو گومز، فیلیپه کوتینیو، جیمز میلنر، مارکو گروئیچ، دانیل استوریج و دیووک ارویگی جزو آنها بوده‌اند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید