» اجتماعی » پیروزی نهایی حشد الشعبی در نبرد با گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها نزدیک است
اجتماعی

پیروزی نهایی حشد الشعبی در نبرد با گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها نزدیک است

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

 به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل گروه مقاومت اسلامی حرکت النجباء عراق و هیئت همراه عصر روز سه‌شنبه با آیت‌الله محسن اراکی دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله اراکی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیروزی رزمندگان مقاومت در نبرد با تروریست‌ها، گفت: مشکلات کنونی عراق فقط مشکل عراقیها نیست بلکه مشکل همه مسلمین است.

وی با اشاره به دوران سخت حکومت صدام بر مردم عراق، بیان کرد: صدام عراقیها را نمایندگی نمی‌کرد و به دنبال مصلحت عراقیها نبود، بلکه مصلحت آمریکاییها را دنبال می‌کرد حتی حمله صدام به کویت با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت تا بهانه‌ای برای حضور آمریکاییها در منطقه خلیج فارس باشد.

دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه دشمن اصلی مردم عراق آمریکا است، گفت: مردم عراق صدام را بیرون کردند اما آمریکا بر روی این موج سوار شد و با سقوط صدام وارد این کشور شد این در حالی بود که آمریکاییها در تمام جنایتهای صدام با وی شریک بودند.

آیت‌الله اراکی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات حشد الشعبی در عراق تأکید کرد: حشد الشعبی یکی از نعمتهای بزرگ الهی برای مردم عراق است که به دنبال دعوت مراجع بزرگ عراق تشکیل شد و توانستند به پیروزیهای بزرگی دست پیدا کنند.

دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: روح حاکم بر حشد الشعبی روح ولایت الهی است و حشد الشعبی یکی از مظاهر ولایت الهی است.

وی گفت: مجاهدین حشد الشعبی، سیاستمداران و فعالان عرصه فرهنگی عراق باید توجه کنند که دشمن به دنبال این است که در ملت عراق نفوذ کند تا بتواند در میان آنها چند دستگی و تفرقه ایجاد کند.

دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه ملت عراق، ملتی متحد هستند، گفت: ملت عراق دارای هویت واحد وملتی مسلمان هستند و باید همواره وحدت خود را در برابر دشمن حفظ کنند.

آیت‌الله اراکی در ادامه به دوران جدید فعالیت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران جدید مجمع جهانی تقریب وارد فعالیتهای عملی و میدانی شده است و در این مرحله اتحادیه جهانی علمای مقاومت شکل گرفت که اکنون بیش از ۵۰۰ عالم از سراسر جهان اسلام عضو این اتحادیه هستند.

وی افزود: تشکیل کمیته مساعی حمیده  یکی از اقدامات دوران جدید فعالیت‌های مجمع جهانی تقریب است که این کمیته میان طرف‌های درگیر در کشورهای اسلامی میانجیگری می‌کند و به حل اختلافات کمک می‌‌کند.

آیت‌الله اراکی در پایان تأکید کرد: پیروزی نهایی حشد الشعبی در نبرد با گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها نزدیک است.

انتهای پیام/ک

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید