» اجتماعی » برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت
اجتماعی

برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

حجت‌‏الاسلام عباسیان، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در گفت‎وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره دوره تربیت مربی مهدویت گفت: بنیاد مهدی موعود(عج) زیر نظر حجت‎الاسلام قرائتی و با حضور اساتید مرکز تخصصی حوزه علمیه قم و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دوره تربیت مربی مهدویت را در دو سطح حوزویان و دانشگاهیان برگزار می‎کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی مجموعه بنیاد مهدی موعود(عج) تربیت نیروی توانمند و پاسخ گوی به سؤالات و شبهات است، درباره اهداف این دوره گفت: باتوجه به وجوب کسب معرفت امام زمان(عج) بر اساس حدیث «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَهً جاهِلِیَّهً؛ هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است» و رسالت ذاتی بنیاد مهدی موعود(عج) مبنی بر ترویج معارف مهدویت و مبارزه با خرافات و جریانات انحرافی، این دوره‎ها برگزار می‎شود. حال با توجه به گستردگی کلان شهر تهران و نیاز به حضور طلاب و دانشجویان فعال بر آن شدیم تا دوره تربیت مربی راه‎اندازی کنیم و به تربیت نیرو کنیم.

عباسیان درباره مکان برگزاری دوره تربیت مهدویت تصریح کرد: باتوجه به استقبال گسترده‎ای که در ساعت اولیه ثبت‎نام دوره تربیت مربی شده است، پس از اتمام ثبت‎نام و با توجه به ظرفیت‎سنجی نفرات، در خصوص مکان اطلاع‎رسانی خواهد شد. همچنین مهلت ثبت‎نام تا ۳۱ شهریورما است.

جهت انجام ثبت‎نام به این لینک مراجعه شود: http://mahdi.cc/fa/forms/32  

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید