» اجتماعی » ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در دستور کار است/ از جان‌باختگان فاجعه منا تجلیل می‌شود
اجتماعی

ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در دستور کار است/ از جان‌باختگان فاجعه منا تجلیل می‌شود

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

حسام سیروس، معاون اداره کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت عید قربان و غدیر گفت: ما باید از ظرفیت بالای غدیر برای کاهش آسیبهای اجتماعی جامعه استفاده کنیم، همچنین نیاز است دستگاه‌ها در این امر با قدرت وارد میدان شوند و دیدگاه اجتماعی این موضوع را نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون اداره کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مجموعه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، از تجلیل جان‌باختگان فاجعه منا خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه، دعوت از زائران بیت‌الله الحرامی است که امسال قرار بود به زیارت خانه خدا بروند، اما دلایل امنیتی و کارشکنی سعودیها مانع از این اتفاق شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنها باید موجب افزایش مشارکتهای جوانان و نوجوانان در فعالیتهای فرهنگی شود، یادآورد شد: جذب جوانان و نوجوانان یکی از اولویتها در برنام‌ریزی‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

سیروس با بیان اینکه فلسفه غدیر، چرایی شکل‌گیری ماجرایی غدیر و فضائل و جایگاه آن لازم است در دستور کار تمام مبلغان کشور برای تبیین هر چه بهتر این موضوع باشد، اظهار کرد: بحث بصیرت‌افزایی یکی از برنامه ویژه ستاد در این ایام است که به بحثهایی درباره اتفاقات اخیر منطقه و اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی توسط آل پرداخته می‌شود تا تبیینهای لازم در این زمینه ارائه شود.

ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در دستور کار است
وی با اشاره به ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه و حفظ خطبه غدیر به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های سازمان گفت: این کار با هدف خارج شدن نهج‌البلاغه از مهجوریت و انس بیشتر مردم با آن در قالبهای مختلفی چون مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و … برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید