» سیاسی » برنامه‌های توسعه گذشته چندان تحقق نیافته است
سیاسی

برنامه‌های توسعه گذشته چندان تحقق نیافته است

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، شمس‌الله‌ شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه ۱۰ شهریور) پارلمان با اشاره به بررسی برنامه ششم در مجلس اظهار کرد: برای ایجاد اقتصاد بهتر و رفع رکود باید تصمیمات جدیدی در برنامه ششم بیندیشیم چون برنامه‌های قبلی چندان تحقق نیافته است. 

وی درباره وضعیت نابسامان اقتصاد کشور گفت: کلیدی‌ترین عامل تحول در اقتصاد رقابتی بودن و به میدان آمدن مردم است و اقتصادی که ۷۰درصد آن دست دولت قراردارد اشتباه است. 

وی خطاب به رئیس جمهور جهت استفاده از منابع بخش خصوصی بیان کرد: بهره‌گیری از این منابع سبب رفع رکود و ایجاد اشتغال می‌شود، ولی متأسفانه نه تنها از این منابع استفاده نشده بلکه پس‌رفت هم داشته‌ایم که موجب مهاجرت معکوس مردم از روستاها به شهرها شده است. 

نماینده مردم تنکابن در مجلس با اشاره به وجود زمین‌های مستعد مراتع در استان مازندران متذکر شد: دولت در بخش کشاورزی نگاه تحول‌گرا و انجام کارهای نو را ندارد، چراکه اگر وجود داشت الآن بیکاری رفع شده بود.

شریعت‌نژاد در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه تعطیلی شعب موسسه ثامن الحجج مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: ۱۴ شعبه این موسسه در شهرهای تنکابن ،رامسر و عباس آباد است و مردم متاسفانه هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را از این مؤسسه دریافت نکردند و علاوه بر گرفتاری مردم رکود اقتصادی نیز در منطقه ایجاد شده است که لازم است هر چه سریعتر به آن توجه شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید