» اجتماعی » دو نمایش از دو کارگردان زن میزبان مخاطبان تئاتر می‌شود
اجتماعی

دو نمایش از دو کارگردان زن میزبان مخاطبان تئاتر می‌شود

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، «نیمروز اسکاتلند» تازه‌ترین اثر گروه تئاتر یرما، براساس نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر است که توسط ندا هنگامی طراحی و کارگردانی شده است. این نمایش از ۲۵ شهریورماه در سالن ارغنون به صحنه می‌رود.

نگار برلیان، شیدا دوپیکر، پیمان رضایی، رویا رضایی، امیر سمیعی، الهه عبدی، کتایون لطیف، سهیل میرزا آقایی، میلاد مرادی، علی مسلمی، نازنین نادرپور، علی‌رضا گرگانی، مینا همدان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین سعید عادل‌پور تهیه‌کننده، ندا هنگامی طراح لباس، سارا اسکندری طراح گریم، علی کوزه‌گر طراح نور، فرید یوسفی آهنگساز، رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید و برنامه‌ریز، مهدی آشنا عکاس، سپهر حیدری‌نژاد دستیار کارگردان، نازنین رفاهی منشی صحنه، نگار خاتمی دستیار لباس، علیرضا و فرید حسینی روابط عمومی و تبلیغات، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

«نیمروز اسکاتلند»  ۲۵ مهرماه رأس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ارغنون واقع در خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک یک به صحنه می‌رود.

لوکوموتیوران در انتظامی

نمایش «لوکوموتیو ران» که برای نخستین بار در ایران به روی صحنه می‌رود نوشته آثول فوگارد و به کارگردانی مهلا صالحی است که از ۲۰شهریور در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرایش آغاز می‌شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش فروش بلیتهای خود را از ساعت ۱۲ روز شنبه، سیزدهم شهریور در سایت تیوال آغاز کرده است.

«لوکوموتیو ران» از آثار آثول فوگارد، نویسنده اهل آفریقای جنوبی است که توسط بابک سعیدیان ترجمه شده است و داستان زنی را روایت می‌کند که با کودکی بسته شده به پشتش وارد ریل راه‌آهن شده و خودکشی می‌کند و این اتفاق راننده قطار را دچار بحرانهای روحی می‌کند و …

در این نمایش مهدی بجستانی و بابک سعیدیان به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین از عوامل اجرایی نمایش می‌توان به ناصح کامگاری طراح، ساناز رحمانی دستیار کارگردان، فرهاد مقدم مدیر صحنه،‌ رضا خسروی منشی صحنه، فرشاد آذرنیا موسیقی،  نجمه قادری عکاس، امیر پارساییان مهر روابط عمومی و گروه هنر مدرن، تبلیغات و فضای مجازی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر دو نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید