» اجتماعی » شمارش معکوس برای آغاز نمایش «صبح بخیر» در سالن سایه
اجتماعی

شمارش معکوس برای آغاز نمایش «صبح بخیر» در سالن سایه

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

سیروس همتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: نمایش «صبح بخیر» سال گذشته دو اجرا در جشنواره فجر داشت و در استانهای البرز و خراسان رضوی نیز با استقبال عمومی روبه‌رو بود و به همین جهت تصمیم گرفتیم این نمایش را در تهران نیز در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه نمایش «صبح بخیر» با تغییرات بسیار زیادی نسبت به جشنواره فجر داشته است، گفت: عموماً عجله‌ای که برای آماده شدن نمایشهایی جشنواره فجر وجود دارد، در اجراهای عمومی نیست، لذا کارگردانان با تامل و تعمق بیشتری نمایشها را برای اجرای عموم آماده می‌کنند. نمایش صبح بخیر نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نوعی باید بگویم «صبح بخیر» اجرای عمومی قابل قیاس با اجرای آن در جشنواره فجر نیست و در این نمایش تغییرات زیادی در نمایشنامه و طراحی صحنه صورت گرفته است.

همتی در خصوص قصه این نمایش نیز گفت: صبح بخیر، داستان سربازی است که از سوی فرمانده خود به یک ماموریت خاص فرستاده می‌شود و طی آن جانفشانی‌های او نسبت به وطن به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش صبح بخیر به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی، طراحی صحنه رضا مهدی‌زاده و بازی کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، شهرام مسعودی، آزیتا نوری وفا، بهار همتی و نگاه همتی در شهریور و مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سایه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، این نمایش در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته در دو سانس در ساعت ۱۸ و ۱۹:۳۰ در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید