» صفحه اصلی » موسوی: چین در نیمه اول دلهره‌ داشت/ ضربات آخر مهاجمان ما آماتورگونه بود
صفحه اصلی

موسوی: چین در نیمه اول دلهره‌ داشت/ ضربات آخر مهاجمان ما آماتورگونه بود

۱۶ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

علی موسوی درباره تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر چین به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به نظر می‌رسید از ابتدای بازی بازیکنان تیم چین از لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار نداشتند و دلهره در چهره‌ آنها نمایان بود. در زمانی که چین خودش را باخته بود می‌توانستیم با اضافه کردن یک مهاجم به گل برسیم و بازی را ببریم اما چینی‌ها کم‌کم به خودشان آمدند و بازی نسبتاً خوبی ارائه کردند. 

وی افزود: با این حال نتیجه مساوی برای ما ایده‌آل بود. هر چند این بازی در حد انتظار ما نبود و اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. اگر تیم ایران با همین روند به کار خود ادامه دهد، یعنی در خانه خود حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کند و در خانه حریفان مساوی بگیرد بسیار خوب است و می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. 

مهاجم پیشین استقلال درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی اظهار داشت: به نظر من نقطه قوت ما در دفاع ما بود. بازیکنان خط دفاعی به خوبی جمع می‌شدند و با هم هماهنگ بودند. اما در خط حمله بازیکنان ما ضربات نهایی را بسیار آرام می‌زدند. در این بازی از جناحین سانترهای خیلی خوبی برای مهاجمان ما فرستاده شد ولی ضربات آنها آماتور گونه بود. با کمی دقت بیشتر می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم. 

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید