» اجتماعی » مشوقهای وزارت ارشاد برای ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت/ جایزه ویژه برای رشته مفاهیم
اجتماعی

مشوقهای وزارت ارشاد برای ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت/ جایزه ویژه برای رشته مفاهیم

۲۰ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» همانگونه که پیش از این در نشست خبری معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اعلام شد ثبت‌نام در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۲۰ شهریورماه از طریق درگاه آزمونهای سراسری قرآن و عترت  آغاز شد.

این آزمون در ۱۸ رشته در چهار موضوع حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و معارف قرآن و اهل‌بیت بدون محدودیت سنی برای قرآن اموزان مؤسسات قرآن و همچنین داوطلبان ازاد برگزار می‌شود.

از جمله مشوقهایی که برای نام‌نویسی به موقع در این آزمون در نظر گرفته شده است تخفیف در هزینه نام‌نویسی است؛ بدین صورت که هزینه خرید شماره سریال ثبت‌نام از ۲۰ شهریور تا ۵ مهرماه برای تعداد کمتر از پنج نفر ۵ هزار تومان و برای تعداد بیش از آن ۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این مبالغ برای ثبت‌نام در بازه زمانی ۶ تا ۲۰ مهرماه نیز به ترتیب ۷ هزار و ۶ هزار تومان تعیین شده است. بدین ترتیب کسانی که از ۲۰ شهریور تا ۵ مهرماه در این آزمون ثبت‌نام کنند از ۲۹ درصد تخفیف در هزینه و مؤسساتی که برای بیش از ۵ نفر اقدام به ثبت‌نام کنند نیز از ۲۰ درصد تخفیف در هزینه نام‌نویسی بهره خواهند برد.

۲۰ کمک هزینه یک میلیون تومانی عمره مفرده، ۵۰ کمک هزینه زیارت عتبات عالیات، ۱۰۰ کمک هزینه زیارت مشهدالرضا(ع)، ۴۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی برای امتیازهای بالاتر از حدنصاب و اهدای لوح تقدیر به تمامی افراد کسب‌کننده امتیاز بیش از ۹۵ جوایز این آزمون را تشکیل می‌‌دهند.

اما با توجه به اینکه این آزمون با محوریت سوره مبارکه «صف» برگزار می‌شود؛ برای رشته مفاهیم آن ۱۱۰ جایزه ویژه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

جوایز ۱۱۰ تایی این آزمون به همین‌جا ختم نمی‌شود و در بخش آزمون ویژه کارمندان دولت ۱۱۰ کمک هزینه زیارت عتبات عالیات کشور عراق به برگزیدگان هدیه خواهد شد.

آزمون این بخش در روز ۱۹ آبان ماه به صورت الکترونیکی و در روز ۲۰ آبان ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید