» اجتماعی » تعامل با قوای کشور برای پیشبرد اهداف نظام‌وظیفه صداوسیما است
اجتماعی

تعامل با قوای کشور برای پیشبرد اهداف نظام‌وظیفه صداوسیما است

۲۱ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، علی عسکری در  نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان‌ها در ارومیه گفت: تعامل و همکاری با قوا و کمک به دولت ، وظیفه صداوسیماست و در این راستا علاوه بر انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌ها در شبکه‌های ملی، از مراکز صداوسیمای استانی خواسته‌ایم تا با استانداران و مسئولان استانی همکاری کنند.

  وی در ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: آمریکا نمی‌خواهد وضعیت اقتصادی ما جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است ولی ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان‌ها، فعالیت‌های امیدبخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش‌ازپیش رشد کند.

رئیس رسانه ملی به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال نیز اشاره کرد و گفت: پیام بسیار انقلابی و کوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج ، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز جریان معاند و ضدانقلاب با فتنه‌گری قصد دارند مخاطبان رسانه ملی را به سمت شبکه‌های  ضدانقلاب و ضد ارزش‌های انسانی سوق دهند و وجود بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان معاند یا منحرف نشانه‌ای از این حرکت است که وظیفه مدیران برنامه‌سازان رسانه ملی را دوچندان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: صداوسیما امروز پاک‌ترین و شایسته‌ترین رسانه جهان است و یک تنه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی  می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی همچنین بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی گری و دنیازدگی در تولید برنامه‌های صداوسیما بخصوص فیلم و سریال تأکید کرد.

قربانعلی سعادت ، استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان و روند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی در آذربایجان غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره کرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید