» اجتماعی » مردم ایران سینمایی شده‌اند/ سینماگران پاسخی دندان‌شکن به عاملان فاجعه منا دادند
اجتماعی

مردم ایران سینمایی شده‌اند/ سینماگران پاسخی دندان‌شکن به عاملان فاجعه منا دادند

۲۱ شهریور ۹۵ 0۰13

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، جشن روز ملی سینما امشب (یکشنبه) در موزه سینما  با حضور جمع کثیری از بازیگران و هنرمندان برگزار شد. 

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که چهره‌های هنری کشور را بار دیگر و در روز ملی سینما می‌بینم. سال گذشته در این روزها اتفاق ناگواری برای کشورمان افتاد و آن هم فاجعه منا بود و تشکر می‌کنم از شما هنرمندان و سینماگران که با کارهایتان پاسخی دندان‌شکن به عاملان این فاجعه دادید و فعالیت‌تان باعث سربلندی کشور شد. امروز پرچم هویت ایران در دستان شما هنرمندان است. 

وی افزود: در جهانی که تمام سینماهایش با آثار هالیوودی فتح شده است تلاش شما سینماگران باعث شده است ایران سینمایی موفق داشته باشد و این موفقیت باعث شده است مردم گرایش هرچه بیشتری به هنر هفتم پیدا کنند. دست مریزاد می‌گویم به همه شما که با همه سختی‌ها ایستاده‌اید و آثاری موفق برای کشور ایران خلق می‌کنید. روزهای بسیار خوبی برای سینمای ایران پیش‌بینی می‌کنم.

 رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: جای عزیزان بسیاری در کنارمان خالی است، هنرمندانی که برخی از آنها تا سال گذشته در کنارمان بودند و امروز در میانمان نیستند. روزهای بهتری برای سینمای ایران در پیش است چرا که مردم ایران سینمایی شده‌اند و این نوید روزهای خوبی را برای سینمای ایران می‌دهد. 

این خبر در حال تکمیل است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید