» اجتماعی » مستندی از جوان عشایری که قهرمان پارالمپیک شد+فیلم
اجتماعی

مستندی از جوان عشایری که قهرمان پارالمپیک شد+فیلم

۲۳ شهریور ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران  تسنیم «پویا»  شب گذشته، در مسابقات جهانی پارا المپیک محمد خالوندی با سه بار جا به جا کردن رکورد جهانی، در پایان پرتاب ششم رکورد ۴۶.۱۲ را از خود بر جای گذاشت و مدال طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد.

محمدخالوندی از جوانان موفق عشایر غیور استان کرمانشاه است که ورزش قهرمانی‌اش را با حداقل امکانات در کنار انجام کارهای ساختمانی شروع کرد. 

مستند پرتره محمد خالوندی یکی از قسمتهای مجموعه مستند قهرمانان به کارگردانی میثم بابایی است. این مستند روایتی تصویری از تمرینات و تلاشهای این قهرمان رشته پرتاب نیزه است.

 

 

میثم بابایی با تیم جوان این پروژه، طراحی و تولید مجموعه مستند قهرمانان، را برعهده دارد و سراغ ورزشکاران دیگری همچون مستند پرتره ساره جوانمردی قهرمان ورزشکار در رشته  تیراندازی تفنگ بادی، زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی با کمان بانوان ایران و تیم والیبال نشسته رفته است.

با قهرمانی محمد خالوندی در رقابتهای پاراالمپیک، این مستند در هفته پیش رو از رسانه ملی پخش می‌شود. دیگر عوامل ساخت این مستند عبارتند از: تدوین: محمد حسین حیدری، تصویربرداری: میثم بابایی، تحقیق : محسن ارزاقی نویسنده : پوریا غفاری، تهیه کننده : مجید عزیزی آماده شده در خانه مستند انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید