» اجتماعی » «وقایع تابستان سال ۱۳۶۰» موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان شد
اجتماعی

«وقایع تابستان سال ۱۳۶۰» موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان شد

۲۳ شهریور ۹۵ 0۰11

[ad_1]

محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، از کلید خوردن فیلم جدید خود از آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده اولین نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

وی برای اولین بار درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: سعی دارم تا «مجموعه‌ای از وقایع تابستان سال ۱۳۶۰» را به نمایش بگذارم. هنوز نام مشخصی برای این اثر انتخاب نشده و در هفته‌های آینده نام این فیلم نیز نهایی می‌شود.

مهدویان اضافه کرد: تصویربرداری این فیلم که در فضایی شهری روایت می‌شود در تهران است و امیدواریم که تا آذر ماه به پایان برسد.

کارگردان «ایستاده در غبار» تصریح کرد: این اثر کاری کاملا سینمایی است و از فضای مستند فاصله گرفتیم و با تدوین همزمان سعی داریم که در زمان باقی‌مانده کار را به جشنواره برسانیم.

«ایستاده در غبار» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید