» اجتماعی » کتاب شهید «سید احسان حاجی حتم لو» منتشر می شود
اجتماعی

کتاب شهید «سید احسان حاجی حتم لو» منتشر می شود

۲۳ شهریور ۹۵ 0۰15

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»،سیده اعظم حسینی نویسنده دفاع مقدس، از مراحل پایانی نگارش کتاب شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو خبر داد.

وی گفت:کتاب شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو مجموعه خاطرات همسر شهید و همرزمان و دوستان آن شهید بزرگوار است که امیدوارم نگارش آن تا ماه آینده به پایان رسد.

وی ادامه داد: شرح این کتاب مبتنی بر مستندات و روایت‌هایی از نزدیکان شهید است که بصورت روایتگری نگارش شده است که قرار است از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح به چاپ و روانه بازار نشر شود.

از دیگر آثار سیده اعظم حسینی می توان به کتاب شهید تحویلداری به روایت همسر شهید از مجموعه «نیمه پنهان ماه» و کتاب خاطرات ۱۰ سال اسارت لطف الله صالحی از مجموعه «دوره درهای بسته» اشاره کرد.

از مجموعه مدافعان حرم تاکنون کتاب‌های «مدافعان حرم۱: شهید مهدی نوروزی، مدافعان حرم ۲: شهید عبدالله اسکندری، مدافعان حرم۳: شهید حامد جوانی» به ترتیب به نویسندگی منصوره قنادیان، نجمه طرماح و حسین شرفخانلو به روایت زندگی این شهدا از زبان همسر، همرزمان و خانواده شهدا می‌پردازند.

سید احسان حاجی حتم لو عضو رسمی سپاه پاسداران و جمعی تیپ ۴۵جوادالائمه (ع) گرگان بود که بهمن ماه۱۳۹۳در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تکفیری‌های جنایتکار در حلب سوریه در راه اعتلای حق به درجه عظیم شهادت رسید.

شهید سید احسان حاجی حتم لو، سی و سومین شهید گرانقدر دانشگاه جامع علمی کاربردی در گرگان بود که در مقطع کار‌شناسی رشته مدیریت امور فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین (ع) گلستان درس می خواند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید