» اجتماعی » سردار اسدالهی: کدخداها به بهانه آب به ما سراب نشان دادند
اجتماعی

سردار اسدالهی: کدخداها به بهانه آب به ما سراب نشان دادند

۲۳ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی۲۷ محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش ستارگان پرفروغ گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم منطقه۵ تهران که عصر امروز(سه شنبه) در فرهنگسرای فردوس برگزار شد با بیان اینکه امروز به برکت خون شهداست که دور هم جمع هستیم, گفت:شهدای مدافع حرم هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و در غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند و ما نیز در قبال این جانفشانی آنها دارای وظایفی هستیم و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

سردار اسدالهی در ادامه تصریح کرد: کدخداها به بهانه آب به ما سراب نشان دادند اما آب واقعی در قمقمه شهداست و ته مانده آب قمقمه شهدا این نسل و نسل آینده را سیراب می‌کند.

وی ادامه داد: امروز به اعتبار شهدای مدافع حرم روی ملت ایران جور دیگری حساب می‌کنند و هر کسی بخواهد آن حساب عظیم و بزرگی که روی ملت ایران حساب می‌کنند را مصادره کند مصادره به غیر است.

سردار اسدالهی اظهار کرد: دنیای امروز , دنیای مباهله است و اگر مباهله پیامبر در طول یک روز بود ما امروزه یک مباهله تاریخی را شروع کردیم و در این مباهله تاریخی هر که هر چیزی دارد باید به میدان بیاورد. امروز نشان داده شد که یک شهید ما برای یک شهر ما کفایت می‌کند و امت ما داشته‌هایشان این شهداست و اعتبار امروز خود را مدیون شهدا هستیم.

با رهبری امام خامنه‌ای، بار دیگر نسلی جدید از نسل جوانان دفاع مقدس رونمایی شد

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) گفت: هر زمانی که سخن از دفاع مقدس به میان می‌آید دیدگاه عده‌ای بر این است که آنها یک نسل طلایی غیر قابل تکرار و دست نیافتنی هستند اما با گذشت سه دهه, بار دیگر جامعه اسلامی تحولاتی را شاهد شدند و با رهبری مقام معظم رهبری, بار دیگر نسلی جدید از نسل جوانان دفاع مقدس رونمایی شد و بعد از این رونمایی همه متوجه شدند که هر کسی در مکتب ولایت بنشیند, تربیت پیدا می کند و مایه عزت و افتخار جامعه اسلامی می شود.

سردار اسدالهی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رفتند تا تاریخ دوباره تکرار نشود، گفت: شهدا تا پای جان بر روی حرف خود ایستادگی کردند و با رفتن خود امانتی را بر دوش ما گذاشتند که تا آخر عمر بر گردن ماست.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس حد و مرزی داخلی داشت, تصریح کرد: دوره ای که مدافعان حرم به دفاع پرداخته و مسافتی که آنها برای دفاع هجرت کردند قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نیست و این اتفاق بزرگ برای کسانی قابل هضم نبوده, بنابراین روی به تحریف و انکار این موضوع آورده اند.

مکتب امام خمینی(ره), انسان‌ها را مانند یک ید واحده برای دفاع از حریم الهی و اهل بیت جمع می‌کند

وی در ادامه گفت:  امام خمینی(ره) در هر نقطه از جهان مکتبی را پایه‌گذاری کرد که پس از گذشت ۳ دهه, انسان ها را ۲ هزار کیلومتر آن طرف مانند یک ید واحده برای دفاع از حریم الهی و اهل بیت دور هم جمع می‌کند.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه اگر توصیه های امام خمینی(ره) را مبنای کارمان قرار دهیم دیگر نیازی به دادن هزینه نیستیم, تصریح کرد: اگر نگاه امام دنبال می‌شد در سال ۹۴ ما در فاجعه منا مجددا هزینه نمی‌دادیم و آنهایی که از هر طریقی می‌خواهند در دوستی را باز کنند, باید به فرمایشات امام(ره) مراجعه کنند.

هرکجا جام به میان آمد به اعتبار ما لطمه وارد کرد

سردار اسدالهی با بیان اینکه این ملت از جام خاطره خوشی ندارند, گفت: مردم با جامی که در دوران حیات اهل بیت به بعضی از امامان ما نوشاندند و آن جامی که به امام (ره) نوشاندند خاطره خوشی ندارد چون هرکجا جام به میان آمد به اعتبار ما لطمه وارد کرد.

دستی که امام بر آن بوسه زده باشد هر برگه ای را امضا نمی‌کند

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)در ادامه یادآور شد: آن دستی که امام به آن بوسه زده باشد امروزه می‌تواند گره از جامعه مسلمین باز کند و مایه اعتبار,افتخار و عزت ملت باشد و از حرم و حریم اهل بیت دفاع کند و پرچم شهدا را نگه دارد و این کار کار هر دستی نیست و هر دستی نمی تواند این کارها را انجام دهد.

سردار اسدالهی در خاتمه تصریح کرد: دستی که در هر دستی فشرده شود و پای هر برگه ای را امضا کند مشکل دارد و آن دستی که امام بر آن بوسه زده باشد هر برگه ای را امضا نمی‌کند و دل به هر جایی نمی بندد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید