» اجتماعی » «قدم زدن با اسب» به ارغنون می آید
اجتماعی

«قدم زدن با اسب» به ارغنون می آید

۲۴ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، «قدم زدن با اسب» نخستین تجربه ی مسعود شاه‌محمدی کارگردان سینما و تلویزیون در حوزه ی تئاتر است که از ۲۶ شهریورماه ساعت ۲۱ در سالن ارغنون به صحنه می‌رود.
علی عسکری و پریا وزیری در این اثر نمایشی ایفای نقش می کنند. داستان نمایش در باره زن ومرد چریکی است که در سال ۵۴ در یک خانه تیمی به صورت چشم بسته زندگی می‌کنند. آن دو به وسیله رفقای  سازمان دستگیر وزندانی شده  و منتظر محاکمه هستند. جرم آنها این است: خیانت به خلق و رفتارهای سخیف به خاطر ابراز عشق.
«قدم زدن با اسب» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی تا ۲۵ مهرماه در سالن ارغنون واقع در خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ به صحنه می‌رود.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: مسعود شامحمدی،دستیار کارگردان: حدیث هجرت،طراح صحنه و لباس: مروارید جواهریان،موسیقی: پالیز شامحمدی،تصویربرداران: احسان خراسانی / احسان باقری،صدابردار: صالح حبیبی،دستیار صدابردار: رضا حیدری،تدوین: محسن شامحمدی،گریم: الهام جولانی،عکاس: حدیث هجرت / رامونا میریان،طراح پوستر و بروشور: حمید نجاتی،امیرحسین داودی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی،با مشارکت و حمایت بخش فرهنگی رنگ باراد.

بلیت‌ این نمایش از طریق سایت تیوال عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید