» صفحه اصلی » پله: مسی نسبت به رونالدو فوتبالیست بهتری است
صفحه اصلی

پله: مسی نسبت به رونالدو فوتبالیست بهتری است

۲۷ شهریور ۹۵ 0۰16

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پله معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکن ۱۵ سال اخیر دنیای فوتبال بوده است، حتی بهتر از کریستیانو رونالدو.

مقایسه میان دو ستاره خط حمله تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال‌مادرید یکی از جذاب‌ترین سوژه‌ها در چند سال اخیر بوده است اما به نظر پله این دوئل فقط یک برنده دارد و آن کاپیتان تیم ملی آرژانتین است.

پله در مقایسه میان پله و رونالدو گفت: من می‌توانم به برخی نام‌ها اشاره کنم اما با توجه به اتفاقاتی که در ۱۰، ۱۵ سال اخیر رخ داده است، به نظر من بدون شک مسی در میان تمام بازیکنان باثبات‌ترین بازیکن بوده است. ما در این مدت بازیکن خوب فراوانی داشته‌ایم. پس از آن نوبت به رونالدو می‌رسد که البته وضعیت او فرق دارد چون شیوه بازی مسی سازمان یافته‌تر است اما او گلزن خوبی است.

پله ادامه داد: کریستیانو رونالدو مانند رونالدوی برزیلی است. بدون شک او گلزن خوبی است اما به نظر من مسی بازیکن بهتری است.

اسطوره فوتبال برزیل در پاسخ به این سؤال که کدامیک از بازیکنان برزیلی شاغل در لیگ برتر انگلیس بیشتر او را تحت تأثیر قرار داده‌اند – بازیکنانی مانند کوتینیو، ویلیان و اسکار- اظهار داشت: کوتینیو بازیکنی است که دو سه سال پیش همه از نبودنش در ترکیب تیم ملی برزیل برای جام جهانی ۲۰۱۴ بسیار ناراحت شدند. برخی از برزیلی‌ها معتقدند اینکه برزیل قهرمان نشد به دلیل نداشتن کوتینیو بود. او یکی از معروف‌ترین بازیکنان برزیل است. البته ما در اروپا بازیکنان زیادی داریم اما به نظر من کوتینیو یکی از بهترین آنهاست که انتظار می‌رفت در تیم ملی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید