» صفحه اصلی » کرانچار از دینامو زاگرب اخراج شد/ زلاتکو: نتایجی کسب کردم که کسی باور نمی‌کرد
صفحه اصلی

کرانچار از دینامو زاگرب اخراج شد/ زلاتکو: نتایجی کسب کردم که کسی باور نمی‌کرد

۲۹ شهریور ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب شب گذشته (یکشنبه) در هفته نهم لیگ کرواسی رودرروی ریجکا قرار گرفت و با نتیجه سنگین پنج بر دو مغلوب شد.

این دومین شکست متوالی تیم دینامو زاگرب در لیگ کرواسی بود که در پایان اخراج زلاتکو کرانچار، سرمربی نام آشنای این تیم را به همراه داشت و زلیو سوپیچ به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

میکرو باریشیچ، رئیس باشگاه دینامو زاگرب کرواسی پیش از آغاز هفته نهم لیگ کرواسی اعلام کرده بود در صورتی که تیمش برابر ریجکا شکست بخورد کرانچار را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار می‌کند.

کرانچار پس از برکناری از سمت سرمربیگری تیم دینامو زاگرب گفت: تحت فشار بسیار زیادی پیش از آغاز بازی برابر ریجکا قرار داشتم. هر چند نتایجی برای دینامو کسب کردم که نمی‌توانستند باور کنند. الان زمان مناسبی برای خروج  و آمدن کسی است که بهتر از من کار کند. از این شکست ناراحتم و حتی اشک ریختم.

سرمربی برکنار شده دینامو زاگرب در ۹ بازی اخیر لیگ کرواسی شش پیروزی، دو شکست و یک تساوی برای این تیم کسب کرد. دینامو  زاگرب با هدایت کرانچار پس از حذف کردن تیم‌هایی از مقدونیه و گرجستان به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اما در اولین بازی این مرحله با نتیجه سه بر صفر مغلوب لیون فرانسه شد.

علی کریمی، بازیکن ایرانی تیم دینامو زاگرب در مدت حضور کرانچار هرگز مورد توجه قرار نگرفت و در دیدارهای اروپایی این تیم حتی جایی در فهرست ۱۸ نفره این نداشت. کریمی در ۹ بازی دینامو زاگرب در لیگ کرواسی فقط ۱۹ دقیقه بازی کرد.

کرانچار در خصوص علی کریمی نیز به رسانه‌های کرواسی گفته بود که این بازیکن  پیش از حضور او در دینامو زاگرب جذب شده و نمی‌توانسته مخالفتی با تصمیم مسئولان این باشگاه کند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید