» صفحه اصلی » دی‌بوئر: کلید موفقیت اینتر فلسفه بازی‌‌اش است/ دربی ایتالیا برای یوونتوس زشت بود نه برای ما
صفحه اصلی

دی‌بوئر: کلید موفقیت اینتر فلسفه بازی‌‌اش است/ دربی ایتالیا برای یوونتوس زشت بود نه برای ما

۱ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (چهارشنبه) در خانه امپولی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به روزهای خوش خود که از پیروزی‌اش برابر یوونتوس در دربی ایتالیا آغاز شده بود، ادامه داد.

فرانک دی‌بوئر، سرمربی اینتر که تیمش به لطف کسب سه پیروزی متوالی اکنون با ۱۰ امتیاز ( تنها دو امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین) در رده پنجم سری A قرار دارد، گفت: درباره رویکردی که تیم باید داشته باشد با بازیکنان‌مان زیاد صحبت کرده‌ایم. به آنها گفته‌ام که چنین رویکردی را نباید فقط برابر تیمی بزرگ مانند یوونتوس بلکه باید برابر همه تیم‌ها داشته باشیم.

دی‌بوئر افزود: با این پیروزی ثابت کردیم که در وضعیت خوبی قرار داریم. این بازی با دو گلی که زدیم برای ما شروع خوبی داشت. در مسابقه قبلی برابر یوونتوس انرژی زیادی صرف کردیم و به همین دلیل مهم بود که این دیدار را با قدرت آغاز کینم.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از باخت ابتدای هفته تیمش در خانه اینتر ایتالیا گفت که یک بازی زشت را شاهد بوده است. دی‌بوئر در واکنش به این موضوع گفت: برای یوونتوس بله، بازی زشت بود اما ما خوب بازی کردیم، تمرکز داشتیم و حق‌مان بود که بازی را ببریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید